A hole on the toilet wall: shut the fuck - UP!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Nisan 2010 Perşembe

shut the fuck - UP!


naber?

başlığın içerikle alakası yok. turne yazısı başlığı yapıcaktım bunu, nehire söz vermiştim ama o sözü verirken bile turneye ilgili yazı yazmıycağımı biliyodum. şunu yaptım bunu ettim yazıları olunca çok kastırıyo. gelemiyorum kısacası. bundandır o başlık.

az önce de avaz toplantısından döndüm. yolda vitrinlerden yansımama baktım filan. neredeyse ortaokuldan beri ilk defa eşofmanla (ve belki de eşortman) dışarı çıkmakla birlikte, en son pazartesi akşamı gece 1 sularında yıkanmış saçlarım ve ilk yıkamada kısalıp genişlemeyi kendine görev bilen %100 pamuklu gri tişörtümü, yaka boyutlarıyla görenleri hayrete düşüren grili kız ceketimle kombinlediğimi fark edip vay anasını dedim. evden çıkarken bünyede nasıl bi koy götünecilik hasıl olduysa, bugün beni bile şaşırtmayı başardı.

sabahtan beri de elim ayağım titriyo. allahımsonumuhayretbişisinyea.

burda yazdıklarımı 1 dakikadan kısa sürede okuyup geçiyosun muhtemelen ama ben burda yazarken öyle olmuyo. paragraflar arasında bi hayat yaşanıyo burda haberin yok. cümleler arasında tuvalete gidiyorum, yemek yiyorum, facebook takılmacası yapıyorum, komikli video bile izliyorum. mesela bi öncekiyle bunun arasında mutfağa annemle takılmaca yapmaya gittim. baktım annem sürekli bunu da alayım. şunu da yıkayayım. yemekleri koyayım. şeklinde her hareketini abartılı bi ses tonu ve yazı türkçesiyle ifade etme gereği duyuyo. anne nabiyosun? dedim. flash tv canlandırmacısı oldum ben. olmamış mı? dedi. daha da bi şey diyemedim. ne diycen ki? baya başarılıydı.

 loljk da nası gereksiz bi kısaltma. lol yetmedi, gerekli anlam yoğunluğunu veremedi, jk ekledim sonuna mı? bu mu yani? gerizekalısın sen, lol diyince anlamadın o yüzden just kidding'i de söyleyim dedim. o gerizekalılıkla jk'nin just kidding olduğunu nası anladığınsa hala bi merak konusu mu yani? olamaz bence çok saçma.

0 küçük şişe sallanıyor: