A hole on the toilet wall: kylie minogue'un i believe in you'sunda bi yerden sonra in'in nereye ait olduğu karışıyo ya**

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Nisan 2010 Salı

kylie minogue'un i believe in you'sunda bi yerden sonra in'in nereye ait olduğu karışıyo ya**


naber?

bazı bazı gelip buracığa bişiler yazıyorum, sizn de hayatımın aslında hiç umrumunuzda olmayan ayrıntılarını okuyosunuz filan ya. insan da okuduğundan ettiğinden etkilenir ya. ben de blogger olduğum için doğal olarak başka bloglar da okuyorum ya. heh işte geçen bundan iki önceki yazıma bi baktım resmen final benim finalim değil arkadaş. naapmışım yea dedim, başkasının finali bu dedim. resmen araklamışım yani o ifade şeklini. sori yahu valla istemeden oldu. kimden arakladığımı da söylemiyorum ama olur da bulursun, gelir burda dersin bundan çalmışın takdir ederim. anca takdir ederim, bi de daha bi severim seni anam aynı insanları okuyoruz filan diye. içim ısınır biraz biraz.

tamam yukarıdaki itirafla birlikte artık birbirimize daha yakınız. içimi açtım size. işte bu yüzden blog ödülleri için oy dilenebileceğimi düşünüyorum. şaka maka girin bi bakın, bana olmasa bile birilerine oylayın ortalık şenlensin (yalan söylüyorum tabii ki de. iyi olan kazansız triplerine lanet olsun dostum, o oyu istiyorum!)

blog ödülleri demişken avaz da aday bence ona da bakabilirsin bi yandan.

avaz demişken yarın da korofest başliyo. galiab biraz ciddi kız gibi olucam ama utanıyorum öyle insan içine çıkmaya biraz. hayırlısı rabbime. neyse konu bu değildi, imkanın varsa gel bak kaçırma, pişman olursun.

bu da böyle etkinlik takibi şeysi gibi oldu kuru kuru, pek bi keyifsiz peh.



**heh işte hayat öyle bi şey bence. bu da tespit sıçmak mesela. daha doğrusu tespit yapıcam derken sıçmak. bi dahakine artık hayırlısı.

0 küçük şişe sallanıyor: