A hole on the toilet wall: şu anda dinlemekte olduğum şeyden mutlu muyum değil miyim anlayamıyorum. (mutluyum galiba)

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Nisan 2010 Perşembe

şu anda dinlemekte olduğum şeyden mutlu muyum değil miyim anlayamıyorum. (mutluyum galiba)

 topuklu ayakkabı: güzel görüntüsünün ardında aslında gerçek bi işkence aracı.

 
naber?

ben çok yorgunum mesela. bunun bugünün korofest'in ikinci günü olmasıyla, iki gündür topuklu ayakkabı denen şeyin üstünde hereket halinde olmamla doğrudan bi alakası var tabii. her ne kadar bugün pek bi atraksiyon içinde bulunmamış olsam da dünün acıları dinmeden tekrar işbaşı moduna girmek pek sevinilicek bi durum değil takdir edersin ki. yine de keyifler yerinde, korofest tam gaz devam ediyo. hatta samimiyetsiz sunucu triplerine girmek gerekirse "tabii ki de çok yorulduk, çok çalıştık ama çok tatlı yorgunluklar bunlar."

şaka maka cantemus'un hayvani bi insan topluluğu olması. dinlerken ağzımın açık kalması filan. güzel şeyler bunlar hep.

ayrıca önlenemez bi hızla paralarımı eritiyorum. telefon faturamı da ödememle birlikte toplam harcanabilir param 150 TL'nin altına düştü. bugün ayın 15'i olduğunu göz önünde bulundurursak 3 hafta kadar o parayla geçinmem gerek (tataaağm!) haydi hayırlısı diyor bir alttaki paragrafa doğru yol alıyorum.

yol alıyorum da nereye alıyorum. hiç sonrasını düşünmeyen insan halleri. aman burdan kurtayım da ne olursa olsunculuklar. paragrafı bağlayamayınca bi sonraki paragrafa pas atmacalar. hiç düşünen yok peki ya sonrakinde ne anlatıcam ben diye. ya da var mı? mesela bu paragrafı aslında daha üst paragrafı sonlandırmadan önce yazmaya karar vermiş miydim zaten? bunu asla bilemiceksin.

gidiyim mi o zaman ben? gidiyim bence.

2 küçük şişe sallanıyor:

ehl-i hibre dedi ki...

büş uçan kuşa borcun varmış öyle diyolar :P

ulann ayakta durucan madem topuklu senin neyine konversli sahne görevlisi olaydın bak ben normal ayakkabıyla bile dayanamadım konferans yoğunluğuna..

mitsubüşü dedi ki...

evet abi sana da var :D sözde onu 6'sından sonra vericektim. hıhı evet.

iki günden sonra öğrendim olm, bariz yürüyebiliyorum artık topuklularnan.