A hole on the toilet wall: "saçlarımı daha sabah yıkadım böyle bişi oldu iğrenç oldu" dediğimde aldığım cevabın "hadi len cenabetim diyemiyon da" olmasını neye yormam gerektiğini bilemedim.*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Nisan 2010 Perşembe

"saçlarımı daha sabah yıkadım böyle bişi oldu iğrenç oldu" dediğimde aldığım cevabın "hadi len cenabetim diyemiyon da" olmasını neye yormam gerektiğini bilemedim.*

basenli olması. topuklu ayakkabıyla tenis oynama olayına değinmedim fark edersen.


naber?


garip bi şekilde hala hasta olmayı sürdürüyorum. hiç bu kadar istikrarlı bi hastalık süreci yaşamamıştım. zaten en son lise 3 'de ciddi ciddi hasta olmuştum onla da rekor kırdım zaten. bi altta olucak.

zaten her bi haltı anlattım artık blogdan bana ekmek çıkmaz mantığıyla hayatımın iğrenç ayrıntılarını paylaşmaya devam ediyorum. en son lise 3'te ciddi ciddi hasta olmuştum ki kendisi en son kustuğum zaman olur ayrıca. rekoru da bu dalda kırdım zaten. iki metre menzille kusabiliyomuşum. bunu ileriye doğru değil de yukarıya doğru düşün. ya da şöyle söyliyim kolay olsun; zamanın bi noktasında tavana kustum.

bugüne gelicek olursak ki gelicez, dersin artık bi noktasında hocam dışarda arkadaşım bekliyo diyip koşa koşa sınıftan uzaklaştığım dakikalarından sonrası gayet güzeldi. hatta baya güzeldi. çarşamba malum avaz toplantısı, ki ne kadar sevdiğimi herkes bilir, ardından vera röportajı dolayısıyla yeni insanlarla tanışmaca filan derken haftalık insan etkileşimi ihtiyacımı karşıladım. tek sorunum yarına yazılması gereken bi adet essay sahibi olmam. ona da bakıcaz artık, hayırlısı ne diyim.

sen de bi gün ara verince ilginç şeyler beklemiştin di mi? tüh bak.

*ayrıca saçıma cidden bişi oldu. 

0 küçük şişe sallanıyor: