A hole on the toilet wall: 2 dakikada modern dans eğitimi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

27 Mayıs 2010 Perşembe

2 dakikada modern dans eğitimi

a hole on the toilet wall'dan dev hizmet!!! 
(devliği ifade etmek için büyük karakter kullan evet.)
beklemek yok
kupon filan zaten hak getire!


artık modern dansla ilgilenmek çok kolay.
yalnızca 3 adımda modern dans öğretiyoruz!


bir profesyonel gibi modern dans etmek için gereken temel hareketler:

1. Tedirginim Hareketi:

 elleri göğüs civarında bi yerlerde bir araya getirin ve başınızı eğip seyirciye örselendim bakışı atın. burada mühim olan anne neden bana piç diyolar? hissiyatını yansıtmaktır.


2. Kralım Hareketi:


 esas olan elleri ve kafayı yukarıyı göstericek şekilde konumlanırmak. yine de uaaaah nası koydum çocuğuu!! ifadesi takınmamaya çalışmakta fayda var. sonuçta hiç modern  değil.


3. İvmeli Koş:
sahnede ivme kazanarak koşmak ve aniden durup tam tersi yöne dönmek suretiyle gerçekleştirilir. Tedirginim hareketiyle, kralım hareketi arasında gerçekleştirilirse ruhunuzdaki çelişkileri sanatsal bir dille ifade etmiş olur ekstra puanları toplarsınız.




bu üç temel hareketi çeitli anlamsız hareketlerde harmanladığınız takdirde gerçek bir görsel şölen yaratmak elinizde.
haydi ne duruyorsunuz? 
modern dans beklemez.

8 küçük şişe sallanıyor:

Erdem dedi ki...

çok zor, ikiden üçe geçemedim bi türlü.

mitsubüşü dedi ki...

ee o kadar olucak millet senelerce eğitimini alıyo azıcık çaba göstermen lazım tabii ki..

ehl-i hibre dedi ki...

bunu slovakyaya gitmeden öğreteydin de o saçma videolar çekilmeyeydii guzuummm :D

troublegumm dedi ki...

vatana, millete büyük hizmet. devamı gelmeli! bir de mj dansı bekliyoruz senden en yakın zamanda, takipteyiz.

mitsubüşü dedi ki...

wertyuıko türkiye'de dans edemeyen insan kalmıycak!!!


falan :p

Adsız dedi ki...

rüyamda gördüm ben bunu okuduktan sonra kızım. ivmeli koşup aniden dönüyoduk hep beraber. efektif çalışmışsın, büyük punto falan. BİLİNÇALTINA ÇALIŞIYOSUN RESMEN.
nehir.

mitsubüşü dedi ki...

ahaha bi faydası oldu mu onu söyle sen. artık klasik koronun konserlerinde dans edebilicek kudreti görüyo musun kendinde? bunu bilmek istiyorum sdfghjk

Adsız dedi ki...

seneye bakarız ona gülüm. konserler bitti biliyorsun :D dans etmeyecek kadar kasıntı bir insanım ayrıca bildiğin gibi.