A hole on the toilet wall: son bi kaç aydır sesimin normal çıktığı gün sayısının azlığı karşısında ne desem bilemiyorum.

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Mayıs 2010 Cuma

son bi kaç aydır sesimin normal çıktığı gün sayısının azlığı karşısında ne desem bilemiyorum.


belki de uzun zamandır bişiler yapmadığımdan (yalana bak) gelip şuracığa şunu yaptım bunu yaptım yazmıyodum. yazmaya geldim işte.

sınav kısmını atlayıp direk arkadaşlı kısımlara girersek; önce canlarım ciğerlerim kuzu sarmalarımla prince of persia (prins o' pö:şa)'ya gittik. oyunu çok değiştirmişler filan diyolar ama ne yalan söyliyim o kısımla pek de ilgienmedim. öte yandan jake gyllenhaal çok güzel olmuş mesela.

diğer yandan cem berk'in aslında bugün olan doğum günüyle dünkü arım balım vera ve herkesin bildiği ama kimsenin söyleyemediği şarkıları çalan grup tape loop konserleri bi araya geldi, çok iyi de oldu. çok güzel iyi oldu yani.

farklı kafalar yaşayan bi sürü insandan bahsetmeye gerek yok sanırım zaten. ama "eve giderken bi büyük alırız" diyen arkadaşına "sonra ben ölürüm. bence sorun yok ama annemler üzülür" diye başlayan bi cevap vermesini takip eden konuşmada hiç ara vermeden lisedeki edebiyat öğretmeni, camus, sinema kulübü, bağımsız fransız filmleri, evden çıkamayan japonlar ve bunlardan bi tanesinin tuvalet kağıdı sevmesi gibi konuları işlemeyi başaran cem berk o sırada kendisini izleyenler için geceye damgasını vurdu. bugün bunların ne kadarını hatırlayacağıysa gerçek bi merak konusu.

tamam yeter daha anlatmak istemiyorum. takılmaca işte. bi tek, çıkarken şöyle bi sağıma soluma baktım da seviyorum bu insanları. valla bak.

0 küçük şişe sallanıyor: