A hole on the toilet wall: çünkü insan düşünebildiğiyle kalmayıp aynı zamanda konuşabilen bi canlı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Mayıs 2010 Pazartesi

çünkü insan düşünebildiğiyle kalmayıp aynı zamanda konuşabilen bi canlı



dün, anne kız takılmacası, bebek yolları:

annem: hayır baktım ben burda bütün kızların sevgilisi var. senin niye yok? beceremiyo musun??
ben: yeaa anne işte öyle değil yeani olmayınca olmuyo bıdı bıdı bik ve bik.. (devamı mühim değil..)


***

bugün, orta kantin, uno oynamaç:

(ışınlanma muhabbeti dönüyo)
dilşut: keşke öyle bi şey olsa ya böyle hop odama gönderebilsen beni filan.
berkan: ona ışınlanma deniyo dilşut
didi: ama düşününce yakın zamanda olabilir yani.. sonuçta çerçevesiz televizyon yaptılar abi..

(sonrasında höyküre höyküre güldük tahmin edersin ki..)

***
az önce, oda:

(sabahki allah belamı verdi galiba halim ve pörsümüş hırkam söz konusu)

özge (toto): sen niye bu sabah öyle sikip atmışlar gibiydin yea?
ben: hı!?

0 küçük şişe sallanıyor: