A hole on the toilet wall: taşoda: biri gitti biri kaldı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Mayıs 2010 Pazar

taşoda: biri gitti biri kaldı


dün yaklaşık 8 saat taşoda takılmacası yaptım. geceyi içmek, işemek ve saçma muhabbetlere dahil olmak olarak özetlemek mümkün. arada bi de gidip müzik dinliyosun. baya iyi.

"bi insan bi tomar kağıtla kendine ne kadar zarar verebilir?" sorusunun canlı yanıtıyım. baya verebilir. bütün parmaklarım kesik içinde. kağıt kesiği de fena acıyo laf aramızda.

bu arada blog ödülleri sonuçlandı. avazım balım 3. oldu!

yine geceye dönmek gerekirse, beni dans ederken izlemek zorunda kalanlardan özür dilediğimi de söyleyim. buna maruz kalmanızı inanın ben de istemezdim.





oha annem aradı.. bebek'te takılmaca yabacağımışız. aklanıp paklanmaya gitsem iyi olucak, annemin beni bu kadar leş bağrına basıcağını sanmıyorum. e hadi öbdüm o zaman.

0 küçük şişe sallanıyor: