A hole on the toilet wall: dünyanın dört bir yanında büyük bir coşkuyla karşılanacak açıklamalar*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Mayıs 2010 Pazartesi

dünyanın dört bir yanında büyük bir coşkuyla karşılanacak açıklamalar*

 *çünkü herkes ne büyük bi star olduğumu bilir.


nabar?

haftalar sonra derse girmenin ve hatta yapılıcak bi ödev sahibi olmanın bünyemde yarattığı hisleri çözümlemeye çalışıyorum şu an. günlerdir ders çalışasım var diye gezdikten sonra nihayet bi ödev sahibi olunca anında yapmak istemiyorum ben yea moduna geçişime inan ben de anlam veremedim. insanoğlu bu çiğ süt emmiş ondandır herhal demek istiyorum ama şu muhabbetin sonuna uydu mu bilemiyorum. tam bunu düşünürken aklım kayıyo, e kaynar süt içen bi cins yok ki. herkes çiğ emiyo diye düşünüyorum. ama zaten olay bu sanırım. attan eşekten bi farkımız yok kafası.

bugün de kalın bacak moda olmuş. bunun üstüne kemerli burun ve göbek de moda olsa yeni seks ikonu ben olabilirim dedim, herkes güldü. niye güldü ki herkes? ciddiydim olm. tamam burayı okuyunca filan da pek mümkün gibi gelmiyo ben de farkındayım ama bildiğim kadarıyla seks yapmak için gerekli her şeye sahibim yani.olabilir bence, olmaz diye bi şey yok.

bugün de didilerde bi yedim bi yedim. yani yerken farketmedim de şimdi bakınca baya bi yemişim. şu saat oldu hala hareket edemiyorum. e mehtap teyzenin ellerine sağlık o zaman. didi'ye bişi yok.

heidegger benimle ol oturup yıldızlarla bakalım dünyadaki resmimize.. böyle espriler yapıyoruz biz.. biraz müzik, nostalji filan biraz felsefe.. çok elitiz ya ondan hep.


sağda solda kadınlar, kadın, kadın! diye dolanıp antipatik insan olasım yok ama allah aşkına soruyorum yahu anneler gününde hediye alternatifi olarak hep mutfak ya da temizlik aletleri gözümüze gözümüze sokulurken babalar gününde bunun televizyon koltuğuna dönüşmesi gerçekten ama gerçekten hiç kimseyi rahatsız etmiyo mu?

bugünkü pespayeliğime maruz kalan herkesten özür dilemek istiyorum. biliyorum, bunu yapmaya gerçekten hakkım yoktu ama oldu bi kere.

e kaçtım mı o zaman? kaçtım bence.

0 küçük şişe sallanıyor: