A hole on the toilet wall: Mariqueen Maandig de koca kafalı filan ama..*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Mayıs 2010 Salı

Mariqueen Maandig de koca kafalı filan ama..*



hallo!

daha yaz gelmeden amele yanığı sahibi olmanın yarattığı buruk hisle yazıyorum bu satırları. hem de öyle böyle bi amele yanığı değil. converse yanığı. ayak bileklerimi gören ağlıyo öyle söyliyim.

odada bachata muhabbeti dönüyo: - yeaa abi öyle şeyler düşünmüyosun ki o anda. adım filan sayıyosun, yapacağın hareketleri filan düşünüyosun.. + valla bana söylemicen onu, ben matematik problemi çözerken bile tahrik olabiliyorum.. baya iyi.

sürekli etrafta bi survivor muhabbeti, herkes eski kankilerin iki parça ekmek için birbirini parçalamasından filan bahsediyo. bekliyorum biri de çıksın morlu kızın göğüslerinin konusunu açsın diye. yok arkadaş... beren saat'in kıytırık silikonlarını günlerce konuşan adamın morlu kızı fark etmemesi de mümkün değil yani, anlayamıyorum bu hali. merakla bekliyorum insanlar morlu kızın şahane göğüslere sahip olduğu gerçeğini ne zaman fark edicek diye. hayırlısı artık.

güzel görünen vücut parçalarından konu açılmışken bugün browni intense'in 450 kalori olduğu bilgisiyle yaşadığım sarsıntıdan bahsetmem lazım. çok üzüldüm inan. sonra baktım neymiş ne değilmiş diye. 100 gramıymış 450 kalori olan, bi tanesi 180 kalori civarı. boşuna üzüldüm bütün gün, gerek yokmuş meğer hiç.

browni intense'e de google intense demek gibi bi eğilimim var. geçen satıcı adama yanlışlıkla google intense var mı? diye sordum. çok mal bi andı. dalga geçti benle filan. bi daha olmasa keşke.

gitmeden, bu söylediğim kimseyi şaşırtmıycak biliyorum ama şu an resmen çulsuzum. beş kuruş param yok. işin güzeli cuma günü burs alıcam ama bu durumumda hiç bi değişiklik yaratmıycak. oyh.

öptüm madem.




*how to destroy angles'dan hoşlandım. ilk şarkılarını da salmışlar meydana.bil istedim.

2 küçük şişe sallanıyor:

boeing 787 dedi ki...

morlu kız konusunda yalnız değilmişim :D

Büşra Mutlu dedi ki...

yalnız değilsin ama morlu kızı fark edenler olarak gerçek bi azınlığız bil bunu.