A hole on the toilet wall: hey sen beni nasıl yiceksin?*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Mayıs 2010 Cumartesi

hey sen beni nasıl yiceksin?*

 bunlar da tüm zamanların en fuzulileri


naber?

hani şu başkalarının hayatına girme olayına kafayı takmışlığımız var ya ben ve diğer iki hatunumun (didi ve dilşut pek tabii.) heh işte geçen gün aya irini'deki konsere çiçek götürüyoduk didiyle.. o sırada turist bi amca "hey flower girls" dedi, poz verdik, fotoğrafımızı çekti filan.. ne biliyim şimdi evine dönücek, çoluğuna çocuğuna istanbul gezisini anlatırken bizim fotoğrafımızı da göstericek filan. dünyanın bambaşka bi yerinde, hiç tanımadığımız insanlar için flower girls olucaz.. çok sevindik işte geçen gün buna. hatta görüldüğü üzere ben aklıma geldikçe hala seviniyorum. fazla mı romantik takılıyoruz ki acaba?

o veya bu şekilde sosyal bi ağ oluşturmaya sebep olan internet sitelerinde takılmayı severim. işte bu yüzden feysbuku baya severim, twitter'ı da severim, ekşide mesajlaşmayı bile severim. bunların yanında last.fm'i de oldukça severim. ama işte subscriberlar var ya. onları hiç sevmiyorum. birilerinin sayfalarına baktığımı bildiği fikri kanımı donduruyo. bak ürperdim yine.

senelerdir sürekli okumaya yeltenip her seferinde kendimi elimde başka bi kitapla bulduğum için bi türlü okuyamadığım cesur yeni dünya'yı okuyorum sonunda. son 5 yüzyıldır filan içimizdeki şeytan'la dolaştığım için iyice darlanmıştım zaten (kitapları çabuk bitirmeyince geriliyorum..) sonunda yeni bi kitaba başlayabilmiş olmanın coşkusuyla bunun bi distopya olması coşkusu (çünkü dünyanın en bi kafa açanları) bi araya geldi. ne de güzel oldu.

off hiç biri değil de okul bitiyo onu napcaz? hayır yaz tatillerini zaten hiç sevmiyorum, senenin en bayık zamanı..
yapıcak hiç bi şey yok, olsa da zaten sıcaktan yapıcak halin yok falan.. aha darlandım yine.

film filan indiriyim bari napiyim.



*böyle bi reklam var. sen ben dondurmanın adıymış.

4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

bugun çok gereksiz bi gün mesela. hiç hoşlaşmadım kendisinden.

Büşra Mutlu dedi ki...

di mi di mi ben de..

JesstieL dedi ki...

cesur yeni dünya candır ama ya, severm ben kendisini.. (: hani, sonu için okumuycaksan tabii.. yoksa "ne yani, son 20 sayfaya giriyorz, naaLaka ya..?" oLuyosn, hoş diiL.. ama kitap oLarak okunası bence.. (: "umarm seversin" i de ekLiyim, ithakinin sahibi oLduum anLaşıLsn evet.. xZ

Büşra Mutlu dedi ki...

yok yahu nereye sonu için okuyodun dan brown romanı mı bu :D bakalım 3'te 1'ini şeettim, keyfim yerinde şu an :)