A hole on the toilet wall: bi takım kararlar aldım az önce.. ama arkadaşım niye gülüyosun?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Mayıs 2010 Cuma

bi takım kararlar aldım az önce.. ama arkadaşım niye gülüyosun?


uzun bi süredir ühü param yok, ehi nası çulsuzum diye gelip gelip zırlıyorum zaten hali hazırda burda. ama bugün şöyle bi baktım da şu an mali açıdan gerçekten sıçmış vaziyetteyim. hiç bi şeye hayır diyemeyen, takılmaca gördü mü dayanamayan, dünyanın en iradesiz ve gezmece meraklısı insanı olduğum için çılgın borç yapmışım. bunların bi şekilde ödenmesi lazım ve bunu yapıcak insan da pek tabii benim. işte bu yüzden önümüzdeki günlerde çok sıkı (ÇOK ÇOK SIKI) para biriktirme hallerinde olucam - olmak zorundayım. işte tam olarak bu sebeplerden beni o veya bu şekilde para harcamaya teşvik eden bütün arkadaşlarımdan çok fena nefret edeceğimi açıklamak durumundayım. valla bak, yapmayın. zaten hali hazırda ikna olmuş bi biçimde geliyorum, önermeyin bana gezme tozma. yemekhane çocuğu olucam artık. çimenlerde uyumak, manzarada takılmak filan.. bu kafaları yaşamak istiyorum. lütfen.

5 küçük şişe sallanıyor:

ehl-i hibre dedi ki...

diiiyoooosssssuuuunnnn xD

mitsubüşü dedi ki...

bu nası bi yorum be :D

edibüd dedi ki...

ben seni gezmeye çağırrım ama ben ısmarlarım herşeyi büş. çalışıyorum artık çok param var benim.

ehl-i hibre dedi ki...

yani pek inanamadım =)

sercan beni de gör :D

mitsubüşü dedi ki...

işte insanın zengin arkadaşı olmasın. kralsın kanke :*


benim de pek inanasım yok ama şöyle de bi durum var ki inanmak zorundayım!