A hole on the toilet wall: çünkü gece ve yapıcak hiç bi şey yok

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Mayıs 2010 Cuma

çünkü gece ve yapıcak hiç bi şey yok

 
dünyanın en kıytırık atıştırmalığını yedim az önce. salatalığı doğruyosun kaseye, üstüne yoğurt koyuyosun ve yiyosun. tamamen kendi üretimim, lezzetli olsaydı kredileri toplicaktım yani ama olmadı. gerçi niye olmadığını da anlamış değilim, cacıkta da tam olarak salatalık ve yoğurt var. bi suyun eksikliğinin bu kadar fark yaratması.. bilemedim.

ebeveynlerim yıllardır zannettikleri kadar hisli bi insan olmadığımı öğrenemediler (o zaman eskilerden gelsin) ve bu yüzden saçma saçma diyaloglar yaşayıp duruyoruz. şimdi malum haftasonu taşoda var. pazar günü de anneler günü. normal şartlarda anneler günüymüş şuymuş buymuş hiç sallamayan insanlar olmamıza rağmen, bu sene artık yurt insanı olmamla beraber annem sen benle hiç takılmıyosun iyice uzaklaştın hallerine girdi ve ben de anneler gününde eve gelmicem ben yurtta kalıcam dediğim takdirde trip yiyeceğimi düşünerek anneme gündüz takılmacası önerdim. planım, tek kesin olan kısmı waffle yemek olan bu harikulade günün ardından okula dönüp taşoda'ya devam etmekti. sonra işte bugün konuşurken annem yeaa gitmeyelim taa bi yerlere moduna girdi, ben de sevindim tabii çünkü çok fena üşeniyorum, çıkıcan da gezicen de... diğer yandan da hani ses edemiyorum çünkü çok istekli görünmemem lazım. sen bilirsin yani benim için fark etmez tadında cümleler uçuşuyo havada. ben ses etmeyince babamla her zamanki gibi bu durumu vıcık vıcık bi hisli olma haline yordular. annem ben büşra'yı denedim aslında yaa filan diyo.. o kadar çağırmış gitmez miyimler filan.. böyle bi salonda gönlümü almaya çalışmacalar bişiler. korkunç ya. cidden korkunç bi insan topluluğuyuz. resmen ikimizde feci üşendiğimiz halde pazar günü takılmacaya gidicez. cümlemize hayırlı olsun.

avazım balımın da ilk 3'e kaldığı haberi geldi bugün. cumartesi ödül töreni... bakalım kim kazanıcak?

şu an içinde bulunduğum hal de bilhassa çok mal. öyle ki bi şey izlemeye ya da okumaya filan kalkmak için fazla uykum var ama yatarsam uyuyamıycam. saçma saçma şeyler. mesela dün de lost kasıcaktım ama yok yani yapamadım. uyudum onun yerine.


yine de mutluyum. o ayrı şimdi.

2 küçük şişe sallanıyor:

ehl-i hibre dedi ki...

130 olmuşuzz :D

hepi anneler günü diliyorum sana bak ben annemle takılıyorum tatile götürdüm hatunu hediye diye :P

mitsubüşü dedi ki...

olduk vallaha. çok mutlu bi 130'uz şu an.