A hole on the toilet wall: bu hep böyle olur

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Haziran 2010 Çarşamba

bu hep böyle olur


Ne zaman sevgilisi olan korkunç bi kız görsem (burda korkunçluktan kastım güzellik değil. embesil filan da olabilir. genel düşün) Şu kız bile birini bulmuş ben bulamıyorum diye hayıflanırım. Ve işte o zaman didi kaşlarını havaya kaldırıp yüzünü ekşitmek suretiyle öff büüş gerçekten onun sevgilisi gibi birini mi istiyosun? der. Halbuki olay öyle değil. Sonuçta o onu beğenmiş, ben berikini beğeniyorum. Onunki gelmiş benimki gelmiyo. Böyle bi çerçeveden bakıyorum olaya.


Bi de uykusuzluktan mallaşmaya başladım galiba.

3 küçük şişe sallanıyor:

Erdem dedi ki...

çocuğa bak kıza bak hey allaam... :)

(fotoğrafı kıskanmak)

mitsubüşü dedi ki...

nesi var be çocuk gayet tatlı bence. kıza da kulp bulucak olsam hiç zorlanmam yani, şimdiden poposu gözüme takıldı bile.. :)

Chen dedi ki...

Baksana fotoğraftaki kızın bile var benim yok..