A hole on the toilet wall: kendimi makyaj aynasının başında ağlayarak yüzünü temizleyen palyaço gibi hissettim bi an

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Haziran 2010 Pazar

kendimi makyaj aynasının başında ağlayarak yüzünü temizleyen palyaço gibi hissettim bi an


bu ne abi?

kırk yılın başı hislendik, ağlayasımız tuttu diye hemen terk edivermiş herkes. koca gün bloga doğru düzgün insan uğramamış, yok abi şu saat oldu anca siftah yapabildik esnafı gibi olmuşum. şov biznıs, için kan ağlasa da gülücen bebeyim, sahneye çıktığında unutucan bütün dertlerini diyenler doğru söylüyolarmış yıllardır, ben bugün bunu deneyimledim. kalbim kırık içim buruk, google analytics'i bi daha böyle görürsem gerçekleştireceğim intiharı seçmeye çalışıyorum şu dakikalarda.

2 küçük şişe sallanıyor:

Erdem dedi ki...

gugıl vergisi alışverişi düşürdü.

Büşra Mutlu dedi ki...

neyseki dava açmış birileri sonunda.