A hole on the toilet wall: e ben size odamı göstermedim ya hiç

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Temmuz 2010 Perşembe

e ben size odamı göstermedim ya hiç

"allah aşkına utanmadan içinde oturduğunuz şu yere bakın ya.. 
içtikleri suyun şişesini bile atmamışlar."
  
 babam                    


yatak, battaniye, dolplara yerleştirilmeyi bekleyen kıyafetler ve havlu. 
hepsi hayatımızın içinden, hepsi günlük hayatın vazgeçilmez parçaları.

burası da giyinme ünitesi ve çalışma masası olarak adlandırılsa da işlev anlamında eşya depolama alanından öteye geçememiş mobilya.
çekmecelerden üsttekinin kaplamasının olmadığını fark etmişsinizdir. 
bavullar falan.

burası da asıl yaşam alanım.
aslında soldaki benim bilgisayarım ama merve onun başında olduğundan kardeşiminkiyle muhattap oluyorum şu sıralar.
deftar, kağıt, telefon falan. 

asıl yaşam alanımın yan tarafı. 
kartuşu olmayan kıytırık yazıcı, 
tekrar asmaya üşendiğim duvardan düşmüş poster, 
kalemler ve içinde cd'ler bulunan kutu.



şu blog girdisini "yani işte, gördüğünüz gibi ben de sizin gibi bi insanım sonuçta." diyerek bitirmek isterdim ama zaten hiç birinizin bu konuda bi şüphesi olmadığını biliyorum. 
nolurdu sanki beni çok süper sansaydınız olm.
bizde de ego var sonuçta.





*yazıcak hiç bi şey bulamayan bloggerın günlerce bomboş durmasın bari çırpınışlarını deneyimlediniz.
mitsubüşü'den sevgiler falan.*

8 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

perdeler süper

mitsubüşü dedi ki...

palyaçolu. küçükken çok cool gelmişti.

Uğur ! dedi ki...

ha ha! süper.. üşenciliği severim çok hemde..

edibüd dedi ki...

büş şuan içinde 2 haftadır tek başıma yaşadığım evi görmek istemezsin :D

mitsubüşü dedi ki...

di mi, ben de severim üşengeçliği.

@sercan: istemem tabi lan ne istiycem, kokudan girilmiyodur içeri allah bilir. leş seni :p

Adsız dedi ki...

sen buna odamı diyosun :-)

kim olduğum önemli değil yazmaktan bıktım

mitsubüşü dedi ki...

niye abi nesini beğenmedin odamın?

Adsız dedi ki...

benim odamla kıyasladımda ..
:-)

sende çok az öğe var. scart giriş, erkek giriş çıkışlar kablolar, ince uzun tonavida, cam sil, selpak,kitaplar şarz aletleri..
bunlar gözle görünenlerin bir kısmı :-)

benimkisi mini uzay mekiği gibi de azcık :-)

anlatılmaz, sadece yaşanır.. :-)