A hole on the toilet wall: günlerdir eve giriyo muyum? hayır. geziyo muyum? hayır.**

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Temmuz 2010 Salı

günlerdir eve giriyo muyum? hayır. geziyo muyum? hayır.**

 çok acıklı görsel.

merhabalar ey güzel insan!

artık a hole on the toilet wall'da bir yaz klasiği haline gelmiş olan yazılar arasında efsanevi boşluklar bırakma olaylarının hiç birinizi şaşırtmadığını tahmin ediyorum. zaman yok, başka şeylerle uğraşıyorum, kasamıyorum falan falan gibi haller var.

en son toy story demişim. o günden sonra dünle birlikte yaklaşık üç günüm okul civarlarında geçti. tekinde acımasız bi ev sahibi gibi merve'yi evde yalnız bıraktım falan. bazen böyle şeyler yapmak zorunda kalıyorum, hiç hoş olmuyo ama elden de bişi gelmiyo falan.

haftalar sonra avazım balımın toplantısı oldu. insan özlüyo.

dün de caz korosunun lansmanı vardı, onun için okulda olucaktım ve arsız gibi kendimi didilere davet ettirdim falan. kuzenceğizim, didi ve ben olmak üzere üç komikli video sapkını, sabaha kadar sarı bıyıktan girdik kaleci saçlı adamdan çıktık. asi çocuk stephen, kafasına tren çarpan ibrahim tatlıses, kamyondan kaçan takla manyağı adam, kırılmaya doyamayan fidan falan. çok güldük dostum, hatta hala durup durup gülüyorum. komikli video rulez.

bu arada bi önerim var. bence bi takım camileri kiliseye, bi takım kiliseleri de camiye dönüştürmeliyiz. 19 yıldır istanbul'da yaşıyorum ve aya sofya'yı daha önce görmemiştim ve bundan utandığım falan da yok diye giriş yaptıktan sonra asıl konuya gelip "sonuç efsanevi oluyomuş yahu. aya sofya resmen harika bi yer" demek istiyorum. bayıldım.

sultan ahmet'e de gitmedik sanma, gittik. ne var ki yoğun ayak kokusu algılarımı perdelemiş, başka bi şey hatırlamıyorum.

son zamanların bir diğer sapkınlığı patrick wolf ve bilhassa damaris. durdurmak mümkün değil a dostlar, mütemadiyen dinliyoruz. inanmazsın her şey tesadüfen bilgisayarımın kıyısında köşesinde kalmış bi patrick wolf şarkısı bulmamla başladı.

bugün ayın 13'ü, ben 7'sinde burs aldım. şu an ki toplam mal varlığımı açıklıyorum, sıkı dur. kartlarda toplam 63.5 tl, cüzdanda yaklaşık 2-3 tl'lik bozukluk ve 3 tl civarı akbil. bi dahaki bursa kaldı 25 gün. of.

**napıyorum kimse bilmiyo.

2 küçük şişe sallanıyor:

beyzaburcak dedi ki...

oha demek istiyorum büş o kadar para nereye gitti!!? :D

aya sofya kızım başka yere benzemez ço' güzel demiştim sana keşke ben de gelebileydim sizlen kader kızmet..bi de s.ahmetin aşşalara doğru küçük ayasofya diye bi yer var büyüğünün aynısından küçültüp cami yapmışlar :)

Büşra Mutlu dedi ki...

ahaha o ne be öyle :) işim olmaz benim feyk mekanda sadfghjm