A hole on the toilet wall: sanki şu an beni en iyi anlıycak insan sakin'in solisti onurmuş gibi geliyo*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Temmuz 2010 Cuma

sanki şu an beni en iyi anlıycak insan sakin'in solisti onurmuş gibi geliyo*

oyh.

tatilin ilk kısımlarında yavaştan baş göstermeye başlayan "gerçekten çok darlanıyorum ve sanırım kısa vadede antidepresana ihtiyaç duyabilirim" hal ve tavırlarını günde iki filmle başlayan ve devamında ölene kadar dizi izlemeye ulaşan bi teknikle bi süre savuşturmayı başarmıştım. geri geldi. hepimize hayırlı uğurlu olsun.

ölene kadar dizi izlemek demişken 2 gün önce 15x40'dan toplam 10 saat dizi izlemeyi başardım. pişman mıyım? evet. yine olsa yine yapar mıyım? hayır. insan dediğimiz şey 10 saat boyunca oturup bişiler izlemeye uygun şekilde yaratılmamış bunu kabul etmek zorundayız. sırtımın ğarısı geçmek bilmiyo. gerçi bunda azim ve kararlıkla bilgisayar başından uzaklaşmamı payı büyük, yalan söylemicem şimdi burda.

e tabii o kadar izleyince supernatural'ın 5. sezonu bitti. hep diyorum çok güzel dizi diye. izlemek lazım. ama yavaş yavaş tabii..

eskişehir'den merve kuzenim geliyo bu arada bu haftasonu. yani sokağa çıkmak kısa zaman içinde benim için bi mecburiyet halini alıcak. sonuçta gezdirmem lazım. böyle söyleyince iyi bi şey değilmiş gibi duruyo ama hayır aslında cidden iyi bi şey.

*muhtemelen şu an sakin dinliyo olduğumdan paniğe gerek yok (niye panik yapıyosan artık). 1 kere konserlerinde dinledim bu şarkıyı, yeni albümlerinde olucakmış, dinleyesim geldi bi anda. burda da olsun:


Sakin - Eksik Şarkı from ordabiyerde on Vimeo.

2 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

bloga girip videoyu izleyip izleyip çıkıyorum.

Büşra Mutlu dedi ki...

yazdıklarımı hep çok sevmişsindir zaten hehe