A hole on the toilet wall: bir ramazan günüydü

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Ağustos 2010 Çarşamba

bir ramazan günüydü

abii bi kere şu konuda bi anlaşalım uyuyan adamın müziği (NIN dinliyodum o vakit) kapatılıp yerine son ses cırtlak sesli imam açılmaz.
thanks to L (pek sevgili bi akrabamız) beynimin içi içi mıncırılmış vaziyette uyandım uykumdan. yemin ediyorum şu anki hissiyatlarımı kelimelere dökmüyosam tek sebebi bütün gün aç gezdim, karambole orucum neyin bozulmasın diye. hayır işin kötüsü ey L allaşkına bu ne, beynimin içine ettin diyemiyosun da. söylesem sen zaten hep böyle şeylere kötü bakıyosun, din düşmanısın da zıtsın da zutsun da, o şarkıları saatlerce dinliyosun da bi dünya laf. aha ezan okudu, yemek yemeye gidiyom ben yea.

2 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

özlemiştik L'i. maceralarının devamını bekliyoruz.

Büşra Mutlu dedi ki...

di mi? ben de bayadır beynimi yememiştim bana da değişiklik oluyo böyle