A hole on the toilet wall: hayat sevincim taşınma ihtimaliyle içimden sökülüp alınmamış gibi davranıcam*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Ağustos 2010 Pazar

hayat sevincim taşınma ihtimaliyle içimden sökülüp alınmamış gibi davranıcam*


iki gündür sosyalleşememekten saçma sapan sebeplerle kendini sokağa atan insan olmuş, muhabbet etmek uğruna bakkalcıyı marketçiyi darlar olmuştum. öyle ki annemin "lotolarımı oynasan ya" isteğini koşa koşa yerine getirmiş, hava 34567890 derece sıcaklıkta demeden kediyi veterinere götürmüştüm. neyse ki yarın insan görücem allama rabbime, bu saçmalığın bi son bulması gerekiyodu zaten.

yarın için 2'de okulda hik 101 temalı toplantının hemen sonrasında 6'da beşiktaş'ta avazım balımın olağan toplaşmalarından bir başkasına katılma planları içerisindeyim. allaam insan görücem lan. o kadar sevindim ki geldim buraya yazdım yani öyle düşün.

ps: kediye hala isim bulamıyoruz yea. didi sezyum olsa ya dedi, olabilir dedim. uzaktan da olsa sevdiğimiz bi insan sonuçta kendisi. bakalım ev ahalisi de benimserse olabilir gibi duruyo.

* hayır bu dünyanın en boku güngören'den uzağa taşınıyo olsak tamam da bi üst sokak gibi bi yer..

0 küçük şişe sallanıyor: