A hole on the toilet wall: life is all right on the rhine

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Ağustos 2010 Pazar

life is all right on the rhine

naber?

dün sonunda insan görücem hallam diyerek sevinmiştim. sabahın kör vakti elimi, kollarımı ve hatta ayaklarımı ısırmakta herhangi bi sakınca görmeyen bi kedi yavrusu tarafından uyandırılıp okulun oralara gittim. can'la (1) toplaştık, yol yordam öğrendim. sonra koray (2) geldi. sonra avazım balımın toplantısına gittik ki otobüste cansu'yu (3) gördük. sonrasında toplantı ve burcu (4), cem berk (5), ZNS (6), uğur (7), Ö.F.K (8), balacan (9), aybike (10) ve fatih (11)... keyfim yerinde, insana doydum. tam toplantıda can veriyodum ki eve döndüm. ama aklıma orda kalmadı desem yalan söylemiş olurum. acaba benden sonra çok mu eğlendiler len?

var mısın yok musun'dan mesaj geldi bugün, yarın mülakata gidiyorum hehe. nası olucak gerçekten merak etmelerdeyim. şans dileyin, dua okuyun, pozitif enerji yollayın bişiler yapın da seçsinler yea.

ortaokuldan bi arkadaşım var, şu an fransa'da mı bi yerde moda okuyo. geçen sene kendince ingilizcemi test etmeye çalışmıştı afedersin vermiştim eline.. ve şimdi kendisinin en güncel facebook iletisini huzurlarınıza sunuyorum.. gençlerin ve çocukların zihinsel ve fiziksel gelişimine zarar verebilir uyarmadı demeyin:
"İm not gona write all that schit on my wall like some people do!!nobody care guys about wht u'w been doing with ur girl or boyfrnds,about cutting ur hare or chinning on the ground...sooo stop ıt,ıts ridiculous!!!and i don have any twitter accout!!stop asking if its me,'cause thats face.And dont get fucking pist about no answer 'cause im not realy addictet to facebook.JUst call me or live a message. LOVE UA Guysss.)))"
Şimdiye kadar hiç kimseye gebeş demediğimi fark ettim. ilk fırsatta deniycem. baya güzel, insanın ağzına tam oturuyo falan..
Çok güzel kızlardan hala nefret ediyorum, o konuda bi değişiklik yok.
O değil de eve geldim içim böyle bi hoş oldu. Yorgunluktan olduğunu tahmin ediyorum. Of ağlıycak bi sebep bulsam ne de güzel ağlanır şimdi.
 

1 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

"bok gibi ama güzel" diyorum fransadaki arkadaşın evrensel mesajı için.