A hole on the toilet wall: reklamlarda zerde diye bişi gördüm, çok merak ettim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Ağustos 2010 Pazar

reklamlarda zerde diye bişi gördüm, çok merak ettim



biriciğim firefoxumla ilişiğimi kestim. bu satırları bir google chrome penceresinden yazıyorum. henüz alışamadım kendisine, alışmam da zor gibi ama bakıcaz artık.

oruç tuttuğum günler beni bütün gün karnımın aç olmasından daha çok üzen bi şey var ki o da akşam istediğim kadar çok yiyemiyo olmak. karnım doyuyo ama gözüm doymuyo, bi sonraki sahurda "yine istediklerimi yiyemedim" hüznü..

katılmak için ortalama bi zekaya sahip olma zorunluluğu bile olmayan bi yarışmaya kabul edilmedim ya, işte bu asıl bana koyan. ACUN SÖZÜM SANA, SEN KAYBETTİN OLM. YARDIRICAKTIM ORDA, REYTİNG REKORLARI KIRDIRICAKTIM SANA. anca yavşak yavşak konuşan kızları çıkarsın, peh. beeeeaağn kutuuuğmda maağviie olduğunu düünüyoroooam (arada uyuyo) ama yina daae sen biliiiersiğn.


çok fena nezle olmuş vaziyetteyim. bi insanın bu kadar sümük üretmesi mümkün olmamalı.

eşya kolilemeye başladık. taşınmak bok gibi.

yazıcak da bişi yokmuş ba.

3 küçük şişe sallanıyor:

Damla dedi ki...

o ayakkabılar benim olsun lan.

Büşra Mutlu dedi ki...

di mi di mi, çok güzel ama kendileriyle yürünebileceğini sanmıyorum çok yüksek.

Damla dedi ki...

olsun ya evimde dursun bakıyim o bile yeter çok güzeller :D