A hole on the toilet wall: hayattan beklentilerimden biri de günü birinde kosla oksi ekşın kadını/adamı dövebilmek*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Eylül 2010 Cumartesi

hayattan beklentilerimden biri de günü birinde kosla oksi ekşın kadını/adamı dövebilmek*

itinayla arayınız: goodbye lenin, baby, cute, bebek, datlı, yirim, çipil çipil gözleri var


naber?


ben bi ara bu nabere çok takmıştım. her şeye, herkese naber. neyse ki geçti. hep bu çevremdekiler bozuyo benim konuşmalarımı yea, korkunç etkileniyorum.

yukardaki resim var ya, heh onu neden koyduğumu açıklıycam şimdi. insanlığa faydalı oluyorum, salih amel falan. çok büyük olmasa da cennette küçük bi yerimiz olsa fena olmaz sonuçta. olay şudur, geçenlerde goodbye lenin aha şu yukardaki tatlı bebeğin ne kadar tatlı olduğunu görmem gerekiyodu, ama göremedim. neden koskoca gugıl, eşek kadar arama motoru, istesen ebenin edepsiz fotoğraflarını bile çıkarıp önüne koyabilecek korkunç oluşum şu datlı bebeğin bi adet fotoğrafını getiremiyo arkadaş. eksik bu konuda - EKSİK. ben de hayrına internet ortamlarına salıyorum. başkaları benim gibi mağdur olmasın diye her şey. yaa yaa.

3 yılın sonunda artık bulunduğum ortama uyum sağladım. kendimi kendimden çıkardım, sıfır kalmıyomuş cidden, başka bişi oldum. "laylon" oranı yüksek eşofmanım, mutaasıp kız kolunun öldürücü etkisini bi miktar göğüs dekoltesiyle nötralize etmeye çalışan tişörtüm, uçları birbirine geçmeli tokayla arkada toplanmış çırpı saçlarım ve sakızımla birinci sınıf bi güngören kızı oldum sonunda. (babam bunu ifade ettiğimde güngören değil baa haznedar burası diye düzeltmeye çalıştı ama sonuçta nereye bağlıyız, güngören belediyesi. ben buna bakarım arkadaşım.) neyse cümlemize hayırlı uğurlu olsun.

yukarıdaki hayırlı referundum kaygısı içermeyen bi hayırdı. yoo dostum, hiç tarzım değil öyle şeyler biliyosun. ben bloguma politika karıştıttırmam.

bu arada avazda son zamanlarda okuduğum en güzel röportaj yayınlandı. okuyun, okutun. kim ki o dinlemiyorum falan da demeyin abi, valla güzel bak. anlattıkları falan. ya da ben mi seviyorum acaba böyle şeyleri. bilemedim tam. bakın ama bi bence. pişman olmazsınız gibi geliyö.

* o kadar uyuz oluyorum ki fırsat bulsam kaldırım kenarında american history xcilik bile yapıcam.

0 küçük şişe sallanıyor: