A hole on the toilet wall: tirk trak trik trak olur mu hiç çalışmamak?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Eylül 2010 Cuma

tirk trak trik trak olur mu hiç çalışmamak?


bu sabah hande yener'in klibini izleyip "oha katana gibi kadın incecik olmuş ben hala 2-3 kilo veremiyorum, puh bana" dedim ve diyete başlamaya karar verdim. sonra annem mantı yaptı. her zaman derim tek öğünlük diyet gibisi yok.

tokio hotel'in dark side of the sun diye şarkısı var. ağlamak istiyorum.

annem evdeki kediyi kuzu bu ya tam kuzu, muhabbet kuşunu da kıskanç kedi diyerek seviyo. ne desem ki şimdi..

the o.c. haşır ve neşirliği içideydim özellikle bugün. özlemişim yahu, ey gidi. o değil de haşır neşirin neşiriyle neşriyat arasında bi bağ olduğunu kanıtlayanı çok sevicem. daha da bişi gelmez elimden, hem yapıcağın ne allasen bi açıp tdk'ya bakıcan.

miami ink izlemek bende hiç iyi etkiler bırakmıyomuş bunu bildim. her tarafımı boyatasım var, öyle böyle değil. neyse ki fakirim de, bırak yaptırmayı "ne yaptırsam?" diye düşünemiyorum bile.

her zamanki gibi başlığın yazıyla hiç bi alakası yok. ama böyle bi beklenti içine girdiysen zaten suç sende.

öptüm kocaman.

4 küçük şişe sallanıyor:

Persephone dedi ki...

benim kedim de kendisini köpek zannedip yan balkondaki köpekle koklaşıyor mart ayında, ilginçtir. :D

mitsubüşü dedi ki...

ahaha tehlikeliymiş o yalnız. bilmiyorum enteresan sonuçları olmasın :)

Salem dedi ki...

Şimdi efendim haşir neşir 'deki haşir kelimesi "toplanma", neşir kelimesi ise "yayma,dağıtma" anlamlarına geliyor. Bu iki güzide kelimemiz yanyana gelince de "kaynaşma, bir arada olma" anlamı kazanıyor. Pek değerli neşriyat kelimesi de yayın demek olduğundan diyebiliriz ki neşriyat ve neşir kelimeleri aynı kökten (nşr kökü) gelmektedir ve anlam bakımından birbirlerini desteklemektedir. Hi hi hi!..

mitsubüşü dedi ki...

işte bu, işte bu. yine bildim. ŞU AN SENİ ÇOK SEVİYORUM SALEM :*