A hole on the toilet wall: koli - bant - makas üçlüsü vazgeçilmezim oldu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Eylül 2010 Çarşamba

koli - bant - makas üçlüsü vazgeçilmezim oldu



taşınıyoruz demiştim. koli yapmak korkunç, koli yapmaya çalışırken sümük ve gözyaşı üretmek tarif edilemez. kullanılmayan kitap demek toz demek ve tozun benim lügatımdaki karşılığı acı. eski bir bronşitli olarak sümük ve gözyaşının yanında nefes darlığı yaşamaktan da çekinmiyorum.

her taşınma etkinliğinde bi sürü gereksiz şey, özellikle belge türünden kağıtlar çöpe gider, ev temizlenir falan falan. eski belgeleri/kağıtları ayıklarken tek bi şeyi esas alırım "ilerde bununla nası hava atarım?". gelecekte çocuklarıma "ben sizin yaşınızdayken çok başarılıydım, sizin yaptığınız ne ki peheeeey. çalışmayın siz daha çalışmayın." diyebilmek adına öss sonuç belgemi sağlama alırken, "çeviribilime puanın mı yetmedi?"cilerin çeviribilim okumak istemiyodum, tek tercih yaptım zaten cevabı karşısındaki inanmazlıkla karışık memnuniyetsizliğine karşı tercih kağıdımı da yanına iliştirmekten kaçınmadım. görüldüğü gibi dünya üstündeki tek başarım konusunda görgüsüzlük yapma konusunda tereddüt etmiyorum.

öpüyorum madem

5 küçük şişe sallanıyor:

Göz Açık Rüya dedi ki...

inanmıyoruum bir dilci mi yoksa bu karşımmdaki

gürültü dedi ki...

ne olcan sen öğretmen mi??

bu da edebiyatçı ve çevribilimci arkadaşlarıma en çok sorulan soru ya da..

aaa öğretmenlik tutmadı mı ??

ben kendimi kurtardım bu dertten :P

mitsubüşü dedi ki...

@g.a.r: profil resminle yorumun içeriği harika bi birliktelik oluşturmuş hehe

@gürültü: "ne olcan öğretmen mi?" sorusunu en son bi İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ sormuştu. ondan beri kimseye açıklama yapmaya kasmıyorum.

Adsız dedi ki...

missubişuvv sana birisini ayarladım.:-) görücü usulü olcek. :-)

boyu boyuna huyu huyuna. evde kalmaktan iyidir :-) (emo)

mitsubüşü dedi ki...

AHAHAHAHAHAHAHA OHA ÇARESİZLİĞİM!