A hole on the toilet wall: She loves you yeah yeah yeah

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Eylül 2010 Salı

She loves you yeah yeah yeah


karın ağrısı zor. sırf annenin "ben sana diyorum ayağına bişiler giy diye, buz gibi yerlere çıplak ayakla bas, sonra karnım ağrıyo.. daha dur sen ilerde başına neler gelicek haberin yok. dinlemiyosun ki insanı?" laflarını çekmemek için karnın ağrımıyomuş gibi yapmak daha zor.

 Yeni odamdaki hedefim şunu yakalamaktı. ne var ki şimdiik sadece pembe perde aldırabiliyorum.

hayvanlara insan ismi koymamak lazım. hayır ben şimdi desem "efe tarafından yalanıyorum" olmicak. halbuki kedi yani, yalar.

balıketli görünümü veren zayıf kızı kıskanırım arkadaş. hani balıketliliğin beraberinde gelen yanak ve garip çekiciliğe ilaveten taş gibi vücut. iyi valla lan, hayat onlara güzel yeminle. şu an tam olarak 3 tanıdığım var böyle, hepsi de sevdiğim insanlar ama bazı bazı kötü düşünmüyor değilim haklarında.

Good Bye Lenin! indirdim, yarın bi zaman izliycem hayırlısıynan. aslında şimdi de izlerdim de ev taşıyınca internetsiz kalıcam bi süre bu net, en azından o acılı dönemlerde bi meşgalem olur diyorum. (Linke de tıkla, güzel video çıkıcak ordan, üşenme)

Şu an korkuyorum. Tesla, ışınlanan gemiler, kollar bacaklar, üstüne ancient astronotlar.vallahi billahi tırstım len.

yarın taşımacı adamlar eşyalarımızı taşırken ben de kediyi veterinere ilk aşısına yaptırmaya falan götürücem. dua edin de çok para istemesin ya hoff, bu ay paraya ihtiyacım olucak zaten, net.

0 küçük şişe sallanıyor: