A hole on the toilet wall: gözlerim acıyo*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Eylül 2010 Cumartesi

gözlerim acıyo*


gün itibariyle odamda toplanıcak, kaldırılıcak hiç bi şey kalmadı. ayrıca eski yazılara baktım da günlerdir taşınmaya çalışıyomuşuz biz resmen. üstelik 2 gün daha taşınmaya çalışmaya devam edicez, taşımacılar ayın 6sında geliyömüş. duyan da sarayda falan yaşıyoruz sanıcak, kolile kolie bitmiyo. ama cidden bitmiyo, anlamadım. daha mesela mutfak eşyası kolilemedik hiç. neyse ki mutfak eşyalarından toz çıkmıycak.

toz abi evet toz. ben anlamıyorum kapakları kapalı bi dolabın içinde duruyosun bre arsız kitap/dergi ıvır ve zıvır yığını, nası kastın da topladın o kadar tozu üstüne ve hatta İÇİNE. nası kitabın içi toz doluyo ya?? odama giremiyorum şu an, hapşırık manyağı oluyorum.

cazla aramızın iyi olmadığı doğrudur. ama bi sor niye? lise 3'teyim. carnegie hall projesi var okulda. new york'taki bi takım okullarla  istanbul'daki bi takım okullar müzik üzerinden kültür karşılaştırması yapıyo, ama aslında ne kadar da benzeriz falan falan. iyi niyetli bi takım hareketler. her neyse. NY'a burdan hüsnü şenlendirici bi de bi takım insanlar daha gitti, ordan da buraya claudia quintet diye bi topluluk geldi , caz yapiyomuş abilerim. başta biz bunları sevdik ettik ama etkinlik akşamı geldi, onlar orda biz burda toplandık, aynı anda konserler düzenlenicek karşılıklı takılmacalar (ki istanbul'daki Uçaksavar'da olmuştu, GKM'de. ey gidi günler o zaman çok ilginç gelmişti ama şimdi söz konusu ortamda türlü amelelikler bile yaptım diyebiliyorum. neyse). NY'ta allahın yetmiş milletten çocuğu çılgın eğleniyo, dans ediyo, hopluyo zıplıyo; biz burda göt gibi afedersin burda şunu ifade etmeye çalışıyo diye beyin mıncığı yaşıyoruz. işte o zamana tekabul eder hay senin caz gibi diyişim.

yakın zamanda fark eyledim ki forum diye bişi kalmamış, içim buruldu. sonra düşündüm "neden allahım neden, nedeeeen, NEDEEEEN?" diye. değişen internet kullanım alışkanlıkları, bilgi paylaşım yöntemleri falan falan gibi artizlikten geçilmeyen bi takım cevaplar bulabilirdim pek tabii ama sıfıra yakın seks çağrışımlı içeriği ve ondan daha seyrek kendini gösteren espri anlayışıyla sımsıcak aile dizilerinin bile hala kendine izleyici bulabildiği bi ortamda bu cevapların hiç bi geçerliliği olmayacağında karar kıldım ve biraz daha yakından bakmaya karar verdim. olay çok açık, forumlardaki kaç saat online olduğunu gün ve hafta cinsinden heaplayan şey yüzünden. toplam online olduğu süre: 1 hafta 19 saat. korkunç len. tamam çoğumuz zamanını boş işlere harcayan faydasız insanlarız ama bu kadar net görmeye de gerek yok.

amerika dolaylarından gelebilicek en güzel tehdit: seni yanıma aldırırım! (didem abla ivit.)

gidiyorummadem


*ve burnum ve boğazım da.

4 küçük şişe sallanıyor:

Göz Açık Rüya dedi ki...

ölünce beyaz ışığa giderken bu istatistikleri duyduğumu düşünemiyorum :O

mitsubüşü dedi ki...

düz korkunç. insan vicdan azabından bi daha ölür.

Persephone dedi ki...

neyseki bugün her şey bitiyo taşınma işinden kurtuluyosun. (:

mitsubüşü dedi ki...

öyle olmuyo ne yazık ki o, boya işi bitmemiş bi gün daha ertelendi :/

o zaman gülşen'den gelsin "kadeeeersiz miyim neyim?"