A hole on the toilet wall: şu günlerde dilimi komple aldırmayı düşünüyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Eylül 2010 Cuma

şu günlerde dilimi komple aldırmayı düşünüyorum


hani filmlerde yanlış kişilerin eline geçtiği takdirde çok tehlikeli olabilecek silah var ya. heh onu buldum, loop butonuymuş meğerse. haklılarmış, benim elime geçti. çok kötü şeyler oluyo cidden. yeani duyduğum şey çok güzel ama, bu kadar çok dinlemesem daha iyi olucak sanki.

nerden aklıma geldi inan bilmiyorum ama geçen sene içinde bulunduğum bi ortamı hatırladım birden ve söylemek istediğim bişi var.. ben hayata bi masanın etrafında haydi bismillah diyip kadeh tokuşturmanın komik olduğunu düşünebilecek bi çerçeveyle bakan insanların bi araya gelip konuştuğu politikanın hiç bi değeri olduğunu düşünmüyorum. lise 2 politikası çıkar anca ordan gibi geliyo. lise 2 ateizmi çünkü o, psikolojiyi freud'dan, felsefeyi nietzsche'den ibaret sanmaktan bi farkı yok. peh.

hoş senin de bir varoluş sebebin var, yakından uzaktan alakam olsa mutluyum. hade len deme, gerçek abi o.

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

büş farkında mısın mor bikinili kız kazandı :D

mitsubüşü dedi ki...

evet evet evet :)

ben demiştim, en başta mor bikinili kız demiştim. gerçi memeleri demiştim ama demiştim yeani :)

Adsız dedi ki...

onlara rağmen dengede duruyordu ya, işte beni şaşırtan da oydu :D ayrıyeten sevindim onun kazanmasına,

mitsubüşü dedi ki...

bence ihsan da kazanabilirdi, sorun etmezdim açıkçası :)