A hole on the toilet wall: neredeyse cristina

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Eylül 2010 Çarşamba

neredeyse cristina


eylemler aynı, nesneler birbirinden bağımsız olunca çıkıyo sorun. halbuki işteş fiil ne güzel.

bünyeye genel bi dertliyim hali hakim ve uzaktan bakınca nedeni de belli ama yakına gelince işler karışıyo. "edebiyat sınavı gerginliği" yaşıyorum, temayı buldum ama konu bi türlü çıkmıyo. bi şey değil sınıfı geçemiycem, ilerleyemiyorum.

halbuki geçti diye ne sevinmiştim yea.

9 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

ne sınavı büş?

Büşra Mutlu dedi ki...

ahaha gerçekten sınava giricekmişim gibi bi anlam çıkmış, dur onu tırnak işaretleriyle bezeyeyim de hele, esas demek istediğim şoolsun.

Büşra Mutlu dedi ki...

ivit şimdi daha iyi oldu gibi.

gürültü dedi ki...

sadgsaıdugasıudsasauıasd ben de bu kız ne diyo diyorum edebiyat tema konu falan :D şimdi oldu evet:D

Büşra Mutlu dedi ki...

ahahaha mühim olan sonunda anlaşabilmiş olmamız kenks.

o değil de ipek sevgisi şooldu içimde, bi daha karşılaştığımızda hatırlat öpeyim bi.

gürültü dedi ki...

vallahi ya en son görüşmemiz taşoda olmalı. ay çok acılıymış be neyse artık ben de güney - kuzeyde olcam bundan sonra daha çok karşılaşırız:D

Büşra Mutlu dedi ki...

ehehe tabii abi zaten sen şimdi kuzeye geldin ya, ben seni gözüme konser arkadaşı kestirdim. haberin yok senin daha ama öyle :)

gürültü dedi ki...

hohooy yehuu daha iyi bir konumda olamazdım.

Büşra Mutlu dedi ki...

ahaha hepimiz durumdan memnun olduğumuza göreee :)