A hole on the toilet wall: give it to me baby like boom boom boom

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Ekim 2010 Perşembe

give it to me baby like boom boom boom



naber?

dün yeni medya düzeni konferansına gittim. zamanında biletler bitti diye ağlamışlığım dahi olduğunu göz önünde bulundurursan bunun bünyemde yarattığı mutluluğu da tahmin edebilirsin. 100 liralık bilete 60 liraya sahip olmuş olmam da yıllarca övüneceğim bi gerçeklik. tenks tu sağa sola adını yazıcam diye tedirgin olan oda arkadaşım.

konferans kalabalıktı, o kadar insanın olduğu yeri havalandırmak lazım tabii. dolayısıyla klima koymuşlar. klima bazı insanları çarpıyo bildin mi? ben de bugün 13 saat kadar yastıktan kafamı kaldırmadım işte.

kupada neyin beyaz renk hiç iyi gitmiyo arkadaş, çok kir gösteriyo. sonuçta bi kupanın karşılaması gereken en büyük beklenti üç gün yıkamadan iç rahatlığıyla aynı kupadan çay içebilmek değilse nedir?

yakında didilerin nüfusuna geçicem. onlarda yaşıyorum zaten artık nerdeyse. mehtap teyze ikinci anne tadında. yerim yea.

bu arada ankette son 3 gün gençler. hadi daha fazla tık.


damla'nın doğum gününü kutlamayı unutmamalıydım! damlanın doğum gününü kutlamayı unutmamalıydım! ama unuttum. fak.

3 küçük şişe sallanıyor:

bogazici1500 dedi ki...

"oh how she rocks, in cats and tube socks" geldi aklıma, jpeg güzel olmuş, severim.

Büşra Mutlu dedi ki...

hatunun bacaklar gereksiz bi kalınlık içinde bana sorarsan.

bogazici1500 dedi ki...

bu nesil lara croftlarla büyüdü.