A hole on the toilet wall: if you can hold on, hold on

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Ekim 2010 Cumartesi

if you can hold on, hold on



naber?

günlerdir hiç bişicikler yazmadığımın farkındayım ve bunun vicdanım üzerindeki etkileri gerçekten korkutucu boyutlarda. sonuçta en bi sevdiğim kişisel varlığımın blocuğum olduğu devlet sırrı değil.
aslında geçenlerde gren dinleyip ağlamayı başarıcak kadar ruhumun daralmış olduğu vakitlerde yazıcak gibi olmuştum ama sonra bitirmeye kasamadım falan falan..

görüşmeyeli bir spooky bi vera olmak üzere iki harikulade performans izledim. spooky'i izlemekle kalmadım yazdım bile.. vera konusuna gelince ne kadar eğlendiğimi kelimelerle ifade edemiyorum. hayır kendileri hakkındaki hissiyatlarımı artık ifade etmeme gerek yok, adamların favorim olduğu en bi bilinen ama geçen perşembe tüm zamanların en eğlencelisi falandı. kaçıranlar üzülsün yani, buna gerçekten üzülmelisiniz. burdan dogzstar'a da sevgilerimizi iletmek lazım gerçi.

ilk quizimden 3,5 aldım. 10 üzerinden. humanities iyisin hoşsun da.. pffh yea.

bu arada tamı tamına 9 annem var şu an. 5 oda arkadaşı, 2 kanke, 1 kanke anası (mehtap teyze), 1 tane de kendi annem. her taraftan fırça yiyorum, çalış şu derslerine, okumalarını yap, quizden sıçmışın temalı. insanların seni düşünmesi güzel tabii de, 9 da baya büyük bi sayı bildin mi?

bu haftasonu da yurdumdayım mesela, gitmedim eve. neden? çünkü bu haftasonu o okumalar bitti bitti, bitmedi daha sittin sene düze çıkamıycam..


sınıf arkadaşlarım için çok üzülüyorum. hepsi inek. tek paragraflık yazı ödevini tomar tomar kağıtlarla teslim etmeyi başaranları var. sosyal hayatının olmaması, allahım düşman başına vermesin.

otu boku racism ve sexism'e bağlayan bi grup var bi de mesela. ama onlara sonra gelicem. tek paragraf yetmez, sadece kendileri için yazılmış bi blog girdisini hak ediyolar çünkü. canlarım.

sonuçta ne demiş sertab erener "sen yeter ki sev kulun oayım, bir dile bin yıl kölen olayım, boynuna koynuna dolanayım, mahşere kadar."

öpüyorum kocamans.

4 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

olm benm oda arkadaşlarım studyde sabah akşam bu salıdan öbür salının ödevleri yapılıyor psikolojim bozuldu yeminlen

Büşra Mutlu dedi ki...

oda arkdaşalarına küfretmemek için kendimi zor tutuyorum ama şu an ipek. sırf belki biraz seviyosundur da ayıp olur diye.

dilsad dedi ki...

peki ya benim suçum neydi?

gürültü dedi ki...

et et edelim rahatlayalım :D:D