A hole on the toilet wall: anlat bize sen anlat

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Kasım 2010 Cuma

anlat bize sen anlat

 
yavşaklıkla samimiyet arasındaki farkı algılayabilen insan sayısı arttığı gün internet takılmacası çok daha keyifli olmaya başlicak hepimiz için.

gazoz da cidden manasız bi içecek mesela. arada alıyoruz eve, neden alıyoruz bilmiyorum.

günlerdir boyuna yiyorum. baklava yiyorum, yemek yiyorum, et yiyorum ama olmuyo olamıyo. bünye alışmış bi kere kurabiyeye, peynirli ev böreğine, haddinden uzun beklemiş çaya. hiç bi atıştırmalık o tadı vermiyo, ders çalışamıyorum inan sırf bu sebepten.

ya bu kız biraz hafif meşrep sanki.. çok değil ama hafif.

"ya ben zaten bursum aldığımın haftası bitsin istiyorum yani bu benim tercihim, çok mutluyum o yüzden" - teşekkürler epictetus hayatımı değiştirdin (öeh)

neden kışın akşama kadar uyumamamız gerektiğini yaşayarak öğrendim bugün. uyandıktan 2 saat sonra havanın kararmaya başlaması gerçekten hoş bi tecrübe değil. yazın uyu uyuyabildiğin kadar tabii bana ne.

sien harika bi şarkı dinlemediysen kesin dinle de konu o değil. konu söz konusu harika şarkıyı dinlerken gözümün önüne gelen, işemek yerine "siymek" diyen teyzeler. çok yaşlılar ve tuvalete girdiğiniz anda kapıyı yumruklamak suretiyle "çabuk gıı çabuk çık altıma siyecem şimdi" diyolar. cidden korkutucu

hepinizi çok seviyorum

1 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

aksııın boyalar aksıaaan!