A hole on the toilet wall: okuduklarımın mühim kısımlarını boya kalemleriyle**

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Kasım 2010 Çarşamba

okuduklarımın mühim kısımlarını boya kalemleriyle**



naber?

beynimin karıncalarla dolduğu bi bayram gününden herkese selam olsun. ders çalışıyorum ya da en azından çalıştığımı düşünüyorum bilmiyorum gerçekten. iç şişmesinin dayanılmaz boyutlara ulaştığı şu dakikalarda iletişime geçmem lazım gibi hissettim koştum buracığa.

beyonce'nin single ladies klibini ilk defa baştan sona izledim bi üsttekini yazarken. çok güzelmiş.


beyonce + ciara + nicole scherzinger = alesha dixon

bi de mesela ciara'nın kadın gibi görünmeye çalışması var. o bildiğin dert işte. o kol kaslarıyla acı verici oluyo çünkü bakan için.

amma çok zenci ortalık öff tağam değiştiriyorum konuyu.

çevremde önce ensestten başlayıp (kuzenler arasındaki ilişkininde enseste dahil edilmesi gerektiğini düşünüyorum) ardından pedofili diyarlarına (17 yaşındaki bi insan hala çocuktur. ve eğer sen de 17 yaşında ya da ne biliyim üç beş yaş falan büyük değilsen bu pedofiliye girer. bildiğin girer. itiraz kabul etmiyorum.) koşan bi insan olması karşısında ne desem bilmiyorum. insanlar çıldırmış.

new adventures of old christine'deki matthew'la mika arasındaki inanılmaz benzerliği sadece ben fark etmiş olamam. ayrıca mika'nın da hep gay olduğunu düşünmüşümdür. öyle mi ki acaba? araştırmak lazım.

bi de şunu netleştirelim ısrarcı bi tip değilim ben genşler. özellikle insan ilişkileri hususunda. ama bazen öyle bi ortam bi şey oluyo ki sanki bişiler ima etmeye çalışıyomuşum gibi bi durum oluşuyo. ama aslında bi şey ima etmeye çalışmıyorum - aslında tam olarak ima ettiğimi sandığın şeyi düşünüyo olabilsem bile bazı bazı.. neden? çünkü tarzım değil. düşünsem de söylemem zaten panik yapmamak lazım.

ha bitirmeden, göründüğümden daha zekiyim yahu. ilk seferde anlıyorum valla bak.

öpücükler falan



**çiziyo olmamın içimdeki şair ruhlu kızla alakası yok. renkli kalem bulamadım yoksa stabilo'yla ne kadar mutlu olduğum bilinir..

0 küçük şişe sallanıyor: