A hole on the toilet wall: sanırım blogger'ın fotoğraf ekleme şeysi az önce öldü

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Kasım 2010 Çarşamba

sanırım blogger'ın fotoğraf ekleme şeysi az önce öldü

annemin kediyi "sen iyi ki kedi olarak doğmuşun kuzuuuuum, ya inek olarak doğsaydın. kırt diye gitmişti boynun, yemişlerdi seni de" diye sevmesi manasız olduğu oranda sevimli bence.

kedi demişken artık kendisinden korkmaya başladım. az önce kazağımın ucunu ısıra ısıra kopardı hayvan. hayvan yani

ders çalışmayı beceremiyo oluşumun tembelliğimle falan alakası yok, hep google yüzünden. bence ben artık öğrenmeyi unutmuşum, internet bildiğin gençliği çok kötü etkilemiş. hayır oturuyorum başına tamam bu sefer çalışıcam diye, bi bakıyorum yaptığım tek şey "organizing information". hani bu lazım olursa burdan bulucam, bunu burdan bulucam falan falan. olmuyo. zamanın bi noktasında open book bi sınava girersem anasını ağlatırım o ayrı.

bence socrates'in yatıp kalkıp doğduğu zamana şükretmesi lazım. (socrates eğer yukarılardan bi yerden bizi duyuyosan canım..) o zamanlar cool gibiymiş tamam da o hepinizi göt ederim tavırları şu zamanda işlemez. olmaz yani. 


"7 dakika gibi bi sürede 2 yumurtayı tüketmiş olmam tabii ki yetmezdi, üstüne kocaman bi bardak dolusu kola içmeliydim"

şu arkadaştaki özgüvenin onda birine sahip olsam tavlayamicağım adam yoktu. sadece dene

neyse gideyim de okuduklarımı bi takım faydalı şeylernen eşliyim hele. ders falan öeh.


abi şaka maka kedi düz kazağımı yedi yea. yedi

2 küçük şişe sallanıyor:

feanor dedi ki...

ahahah feysbuk feysbuk, bu kızı orda buldum LOL.

internet bildiğin kötü etkilemiş hepimizi; tedirginiz.

mitsubüşü dedi ki...

yea bence eğitim sistemini internet çocuklarına uyumlu hale getirsimler ve bütün sorunlarımız bitsin. internetsiz olmaz. internet can, internet bal.