A hole on the toilet wall: 14 şubat niyetine

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Şubat 2011 Salı

14 şubat niyetine



naber?

yıllarca boğaziçi'ni kazanmak değil okumak zor bi kere demişlerdi de inanmamıştım. hayır dostum final dönemleri değil bahsettiğim, tam olarak ders seçimi. okuycam diyosun, okuma diyolar. sınıfında yer kalmadı diyolar, şu kadar krediyi geçme diyolar, noncredit de alamazsın efendim diyolar, zorunlu dersini de vermiycem sana diyolar. böyle şeyler diyolar. çok ayıp.

bu dönem derslerimin haftanın iki günü 9'da iki günü de 10'da başlıyor olması bambaşka bi acımasızlık örneği.

normal şartlarda sevgililer gününde üzülmem. bu sefer işler biraz değişti.


tatilin son haftasına girmemizle ve annemin tatilinin bitmesiyle birlikte "annömö özlöyöröm bön, zatön höç göröşömöyörüz" triplerine başladım, okul açılınca tabii ki geçicek.

daha şimdiden yorulmuş vaziyetteyim. aynı zamanda isteksizim. sıkıldım. falan falan.

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

nereye doğru gittiğini bilmiyorsun kestiremiyorsunda. elinde var olan bir tek hayallerin-varsa ideallerin..
şüpheli ve karanlık. hemde okullu olmana rağmen. halbuki okul ve bilgi demek aydınlık demekti hani?

nerde bu aydınlık??

(bu soruyu bende soruyorum)

Büşra Mutlu dedi ki...

ben o kadar karamsar değilim yahu. okulun getirileri bi yere kadar, daha ötesini çekip almak lazım. yapılabilir.

bence okul ve bilgi hala ışık babında bişiler taşıyo, yeterince aydınlık olmayabilir ama yok da değil.