A hole on the toilet wall: taytıllısnıs

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Şubat 2011 Cumartesi

taytıllısnıs


 naber?

az önce bildim ki bi insanın kendine yapabileceği en kötü şey atılması gereken mailleri biriktirmekmiş. atıyorum atıyorum bitmiyorlar efendim, "o kadar çok mail attı ki öldü"ye çok çok yakınım şu an.

bundan bi süre önce gren gördüm, bildim. siz de görün, bilin. o zaman burdan lütfen.

iki gündür chino kankamla bir çeşit iç içelikteyiz. çok çok uzun zamandan beri kendisine bu kadar maruz kalmışlığım olmamıştı. hala güzel. 

yapmam gereken şeylerin bitmemesini anlıyorum ama bari biraz azalsalar. birazcık.

yakın zamanda okumam gereken kitaplar da var. gereken derken hisli kız sıkıcılığında bi gereklilikten bahsetmiyorum, ayın 20'sinde kütüphaneye teslim etmem lazım, cidden yakın zamanda okumam gerek yani.

şen piliç reklamları gerçekten sinirlerimi zorluyor.

gittim.

0 küçük şişe sallanıyor: