A hole on the toilet wall: anlamadan gelivermiş ya şubat

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Şubat 2011 Salı

anlamadan gelivermiş ya şubat

 
neden ve nasıl başladı bilmiyorum ama her gece 02:00-04:00 saatleri arasında aşk filmi izlemek gibi bi alışkanlık edinerek hayatımı olduğundan daha az çekilir kılmaya başladım. loop'ta da şu var.

annemin aynı şeyleri tekrar tekrar söylemesinden nefret ediyorum, nefret. sonra çekmiriyorum, küsüyo. hayır yapma şunu. en sinir olduğum şey, söyleneni bi kerede anlayamayacak kadar gerizekalı mı görünüyorum anlamıyorum gerçekten. ileri fizik falan konuşmuyoruz sonuçta.

evde 7/24 "kedi en çok hangimizi seviyo?" diye yarışan 4 insan. bu sabah biribirimize sarılıp uyuduğumuz için ben baya önde gibiydim ama babam "ben orda bilgisayar oynadığım için geldi yanımda durdu" diyerek zaferime azıcık gölge düşürdü.

bi yerlere gitmek istiyorum feci. çeşitli kuzenler görülebilirdi ama bu ayki param tam olarak yeni gözlük + kayıt parası + kitaplar + ıvır zıvır için ayrılmış vaziyette.

resimdeki gömleğin harikalığı..

kaçtıms

0 küçük şişe sallanıyor: