A hole on the toilet wall: Olumlu şeyler diliyorum elimden geldiğince

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Mayıs 2011 Cumartesi

Olumlu şeyler diliyorum elimden geldiğince



Naber?

İnanılmaz gerilmiş vaziyetteyim. Linguistics'ten bu kadar nefret edip, saatlerimi kendisine çalışarak geçirmek zorunda oluşum yüzünden intiharın eşiğine geldim. Ölü dilleri okuyup okuyup ağlıyorum, öyle saçma bi hal. Hani gerçekten bitse de gitsek.

'Sanki sen çok güzelsin' ya da daha geniş bi ifade olması açısından 'Sanki sen çok süpersin' insanları yargıladığım vakitlerde kabul ettiğim bi argüman değil. Neden? Çünkü şahsi varlığım standartları belirleme hususunda pek bi anlam ifade etmiyo. Yani kızın götü büyük dediğimde benim de götümün boyutlarını ifade etmenize gerek yok. Benim götüm büyüyünce kızınki küçülmüyo, ikimiz de koca götlü olabiliriz falan.. Neden bu kadar çok göt dedim bilmiyorum, halbuki popo da denebilirdi.

Gıcık olabilitemin sınırları yok. Herkese, HERKESE bi anda gıcık olabiliyorum. Bünyeye sinir geldiğinde başka hiç bi şeyin önemi yok açıkçası. Tiksinmekten can verir gibi oluyorum bi süre, sonra geçiyo.

Cırtlak seslerinin ve gereksiz kilolarının varlığını es geçip sadece boyları 1.50'nin altında olduğu için otomatik olarak sevimli olduklarını sanan insanlar var. Kendilerin hakkında kötü şeyler söylemicem. Bu sadece tespit cümlesiydi, var yani böyle insanlar. Ben şahsen bi tane biliyorum.

O değil de ben lisede böyle bi insan değildim. Ortaokulda tam olarak böyle bi insandım. Lisedeyken ortaokuldaki eski beni çok fena kınardım. Şimdi lisedeki hal tavrılarımı gereksiz buluyorum.Öyle yani işte.

son olarak, beyonce inanılmaz bi kadın.

görüşürüz.

0 küçük şişe sallanıyor: