A hole on the toilet wall: yaz geliyo falan ama kazaklar iyiydi be

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Mayıs 2011 Pazartesi

yaz geliyo falan ama kazaklar iyiydi be



bi kaç hafta önce istiklalde enteresan saçlı bi ergen kişisiyle alakalı olarak "böyle çocuğum olsa döverim" gibi bi yorum yaptım. önceden olsa "onlar da kendilerini öyle ifade ediyolar" derdim. yine de akla ilk gelenin aksine yaşlanmaya falan başladığım yok sadece "kendini ifade" saçmalıklarına inanmıycak kıvama geldim diyelim. sonuçta "ben kendimi bu kıyafetlerimle ifade ediyorum" erkeklerin salak kızları kaldırabilmek, kızlarınsa orospuluklarını gizleyebilmek adına kullandıkları ucuz bi taktikten fazlası değil, öyleymiş gibi davranmasın kimse.


çalışmam gerekenlerin sayfa sayısı üzerinden ifadesinin mümkün olmadığı şu dakikalarda oturmuş blog yazıyor olduğum gerçeğini çok ilginç bi şey gibi anlatabilirim ama gerçekten o kadar 'lame' olmaya gerek var mı bilemiyorum.


sebepsiz bi gerginlik var üstümde ama hadi bakalım.

0 küçük şişe sallanıyor: