A hole on the toilet wall: egomu siktiler tutamadım anne*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Haziran 2011 Pazar

egomu siktiler tutamadım anne*


naber?

uykusuzluktan ölmek üzereyim ama öyle böyle değil. neden? şimdi şöyle;

dün gece uyumak pek mümkün olmadı. sağa döndüm olmadı, sola döndüm yine olmadı. saat 4 oldu, baktım ben de hala tık yok, eeeeeeöööööörggghhh diye gürleyerek (yani bu kısım biraz abartı olabilir tabii) fırladım yataktan. sürdüm rimelimi -çünkü sabahın 4'ünde rimelsiz sokağa çıkmak kabul edilemez bunu herkes bilir- toplandım çıktım. e tabii o saatte otobüs yok, yürüyorum. sonra tam superdorm'un o taraftaki göbekte akbilimi odada unuttuğumu fark edip geri döndüm. sonra tekrar yol, uykusuzum asabiyim tribiyle LEVENT'e kadar yürümüşüm. sonra metrobüse geçtim falan derken baktım incirli'ye gelmişiz. ama hala otobüs yok doğru düzgün, ordan da eve yürüdüm aynı gazla. çok iyi oldu, çok da güzel iyi oldu ama yattım mı 36 saat aralıksız uyicam, bu garanti.


gittim o zaman, anca.





*ceza ouw yee

6 küçük şişe sallanıyor:

Peyton Sawyer dedi ki...

Rimel süren insanlara çok özeniyorum.Benim kirpiklerim o kadar uzun ki rimel sürünce palyaço gibi oluyorum.:(

gürültü dedi ki...

olm sen gece uyuyamayınca eve mi gidion böle hep:D

Büşra Mutlu dedi ki...

@Peyton Swayer: sana bi haberim var şekerims, biz de aslen sana özendiğimiz için sürüyoruz o rimeli falan :)

@gürültü: eheh hep değil ya bu ilk oldu ama uyumam mümkün değildi yani ve daraldım falan.. neblim yea :)

eskiAcik dedi ki...

cok ayip (:

Büşra Mutlu dedi ki...

yok ya, biraz ayıp :)

eskiAcik dedi ki...

sansurleseydin :p biraz ayip olurdu