A hole on the toilet wall: Hey hey hey kid get a job

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Haziran 2011 Perşembe

Hey hey hey kid get a job


naber?

evimizde inanılmaz bi iç gitmesi hali var son 20 saattir. efe'yi kısırlaştırdık dün, bi de tüylerini kestirdik. sabaha kadar zor düz yürüyebilir hale geldi. kafasının iyi olduğu ilk saatler çok komikti ama an itibariyle iç parçalıyo. zaten tüyleri de gidince küçücük kaldı hayvan. kendisine bakıp bakıp ağlamaklı oluyoruz.

günlerdir sadece izliyorum. mad men'de son 4 bölüm, sonrasında supernatural'ın 5. sezonuna başlıycam. hadi bakalıım.

geniş aile var şu an televizyonda. genel olarak hiç komik bi dizi değil, karakterler falan neblim, baya kötü aslında ama arada tek tük çok iyi espriler çıkıyo. kendisiyle alakalı düşüncelerimi merak edicek gibi olursanız zamanın bi noktasında, açıp bakın diye yazdım.


mevzunun çok şey bilmek değil, bildiklerini birbiriyle ilişkilendirmek olduğunun daha bi farkındayım bi süredir.

zamanın bi noktasında yurda geçiş yapmam lazım ama o kadar üşeniyorum ki ifadesi mümkün değil. muhtemelen pazar akşamı. hisarüstü bekle beni.

neden her taraf çocuklar duymasın doldu yine? migros reklamından ömür gedik'in dünyanın en kötü şarkısına çektiği klipte bile haluk gördüm. napiyosunuz olm siz? allah aşkına birileri bişi yapsın şu duruma artık.

o değil de bu yaz nedense interrail-work&travel falan insanlarını kıskanmamak gibi bi hal tavır geliştirdim nası bilmiyorum. sanırım içim kurudu, feysbuk feedimde akıyo resimler, fotoğraf albümleri falan ama o kadar istemiyorum ki oralarda olmak. tanımayanlar için söylemek gerekir ki bu hiç normal değil, sahip ol(a)madığım her şeyi ölesiye istemek tabiatımın bi parçası falan. demek ki neymiş? her şey mümkünmüş.

gittim.

0 küçük şişe sallanıyor: