A hole on the toilet wall: size milton anlatacağım

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Haziran 2011 Pazartesi

size milton anlatacağım

 
naber?

tatil güzel şey. arka arkaya evden çıkmak zorunda olmadığımda daha güzel. izninizle önümüzdeki bi kaç günü salon-mutfak-banyo üçlüsü içerisinde geçirmek gibi dileklerim var.

görmemişliğin ne kadar zor olduğunu düşünüyorum bi süredir. çok şükür çok param yok. "blackberryciğim senden nefret ediyoruuuuum" tadında  twitler atıyo olabilirdim, allah muhafaza.

yaz, konser falan ya her taraf. heh ben daha bi bokuma bilet almadım. zaten festival de sevmiyorum, herkes edebiyle kendi konserini versin istiyorum. çünkü zaten dayanamıyorum ben o kadar saat. 2 saate pilim bitiyo inanmazsın. yapmasınlar öyle.

o değil de baya yemek yememem lazım. ve yani annem son bi haftadır öyle bi dayıyo ki keki-böreği-tatlıyı. azıcık iradem olsa dert değil de, yok yani. hiç yok.

ortalamamı düşürüyorum diye götüm ata ata, bi baktım yükseltmişim iyi mi? yurttan atılmanın en büyük kabusum olduğunu bilmeyen kalmadı herhal. neyse ki bu dönem de kurtardık hahay.

gerçek bi tumblrcıyım tatilden tatile.

geçen gün eski okuluma gittim, necmettin hocayı, yeşim hocayı, gülay hocayı, murat hocayı - çok fazlalar len, kısacası hocalarımı gördüm. bugün de ozancığım canım ciğerim - blocuğumun ilişkimiz içerisindeki önemi oldukça önemlidir eheh- ve elif hocacığım dolu bi gündü. seviyorum yea.

yalan söyledim size milton anlatamayacağım. john milton'a acayip gıcık oluyorum zaten.

2 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

olm m.zzari bekleneni verebildi mi?

Büşra Mutlu dedi ki...

evvet mazzari inanılmaz bi adam panpo, ben fırsat buldukça kendisinden ders alma niyetindeyim açıkçası