A hole on the toilet wall: bizden bi yol olmaz

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Ağustos 2011 Perşembe

bizden bi yol olmaz



Naber?

Şu bi gerçek ki son bilmem kaç blog entrym "naber?" diye başlıyo ve bundan artık sıkıldım.

Hayatımın en iğrenç haftalarından birini yaşadığım doğru. Aynı anda bütün iç organlarını bozmayı başaran Büşra'nın stajla imtihanı şeklinde özetlenebilir ki bu süreçte hiç bi şey yiyememekten kaynaklı mecburi diyetimle bir miktar istenmeyen kaybettiğimi umup kendimi avutuyorum. Artık iyileştim sayılabilir gerçi, yavaş yavaş bu işler..

Ramazan ruhunu da daha tam yaşayamadım tabii. Ramazanı hoşlanmadığımı zannediyodum yıllardır, nedenine nasılına girsem çıkmak mümkün olmaz, hiç kasmıycam da fark ettim ki değil hoşlanmamak baya seviyomuşum. Haftasonu olsa da eve gidip iftar yapsak diye bekliyorum resmen.

Didi'nin zenginliği isimli köşemizde kendisinin yeni macbook pro'sunu çekiştiriyoruz. ben aslında göründüğüm kadar fakir değilim, arkadaşlarım çok zengin, valla. saltuk'un amerika gezisinden küçük bi apple store kurabilecek kadar ürünle geliyor olduğundan bahsetmiyorum bile.

an itibariyle athena dinliyorum, şu an her yerde athena adinleniyor olması gerektiğine inanıyorum. bi süre sadece athena dinleyelim, en azından bi saat falan. hadi lütfen.

ha hastalıktan bahsettim asıl anlatmam gerekeni unuttum çünkü uzun zamandır yaptığım en saçma şeydi. imdi benim bu kullandığım ilaçlardan biri insanda "huzursuzluk" yaratmasıyla ünlüymüş. ilk aldığım gün, zaten hastalıktan geberiyorum, bakanım edenim yok inanılmaz nazlıyım falan, odada uyuyorum. bu sırada odadaki kızlardan biri -nası bi piskopatlık hala anlam verebilmiş değilim- fonda boyuna acıklı acıklı stv şarkıları döndürüyo ama nası anlatamam. hayır zaten hisli de bi insanım, ilacı da yemişim, başladım ağlamaya annemi özledim ben diye.. ve o kadar saçma ki, hani bi önceki gün evden gelmişim falan. öyle yani, benim o gerizekalı.

şuracıkta edebiyat kassam arkamdan çok eğlenirdiniz di mi, eheh. yapmıycam. asla.

lav yu gayz

0 küçük şişe sallanıyor: