A hole on the toilet wall: trapped between two lungs

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Ağustos 2011 Salı

trapped between two lungs




dünyanın en görümce insanıyım. ve bunu açıkça söylemekten çekinmiyorum çünkü gerçek bi trendsetter olduğumdan yakın zamanda herkes görümce kılıklı olmak adına birbirini parçalıyor olucak. trendsetterlık nerden çıktı ba? diyenler için coolluğumla aynı yerden (götümden). bundan bi süre önce "baya coolum da" dedim ve zaman içinde gerçek anlamda cool olduğuma inanan insanlar türedi. şimdi çıtayı biraz daha yükseltiyor ve trendsetterlığa el ediyorum, challenge istyosan al sana challenge. ona da ikna edicek bi kaç kişi bulursam "göz ve izan" gibi engellerin devreye girdiği "taş gibi kız" dedirtme evresine kasıcam. ondan sonrası jübile zaten, daha napiyim.

görümce demiştim. gerçekten dünyanın en görümce insanıyım. öyle olmasa arkadaşlarımın eski kız arkadaşlarının feysbuk sayfaları arasında dolanıp, yeni sevgilisiyle mutlu olanlara "orospu" diyerek saatler harcayamazdım. insanlar aşk acılarını unutuyo olabilir ama ben asla unutmam. nefretiniz benimle güvende çocuklar..

son 22 saattir üstümde aynı kıyafetler var. dün akşam bunlarla sokağa çıktım, gece uyudum, gündüz staja geldim ve muhtemelen önümüzdeki minimum 6 saat daha birlikte takılıyo olucaz. söz konusu paspallığı "ama eteeeek" diyerek kapatmaya çalışıyorum, bence oldukça geçerli.

inanılmaz daralıyorum şu saniye. saat 6 olmuş. şimdi toplan, kalk, ofisten çık, çok iş. yine de daralıyorum. sosyalleyin beni.

ramazan beni hisli bi insan yapıyo. annemlerle yapmadığım her iftar için +1, onlarla iftar yaptıktan sonra onlarsız yapıcaklarım için +2 üzülüyorum. ramazan çok güzeldir, annen ne istersen yapar. güllaç da yapar.

içim daraldı gençler, hadi bana ilginç bişiler. hadi.

0 küçük şişe sallanıyor: