A hole on the toilet wall: i'm gonna fuck you bitch and i'm gonna fuck you HARD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Eylül 2011 Pazar

i'm gonna fuck you bitch and i'm gonna fuck you HARD



marjinalliğinizi sikim.

bi tatilin daha sonuna gelmenin huzursuzluğuyla yazıyorum bu satırları. yarın sabah yine kargalar günün ilk öğünü için davranmadan uyanmış olucam. yine metrobüse binicem, yine ofise gidicem, yine akşam olunca çıkıcam, yine eve gelicem. yaklaşık 3 hafta sonra işin içine okul giricek. bundan sonrası uzunca bi öf.

bugün normal insanlar gibi sosyalleştim. öncesine sonrasına bişi sıkıştırmak zorunda kalmadan, iş güç, zart zurt planı program yapmak gibi bi amaç gütmeden. baya böyle arkadaşlarımla buluşcam diye çıktım ve başka hiç bişi yapmadan didik ve dilşut'la takılıp eve döndüm. inanır mısın, çok güzeldi.

o değil de şu dünyada amerika'ya gidip allahın çekikleriyle arkadaş olanlar kadar eziği yok gözümde. malum yaz, feysbuk her yer amerika dolu. ve fakat bi allahın kulunun da profilinde güneşten saçları sararmış bi surfer görmek mümkün değil. anca asian'lar, anca negro'lar. bırakıcaksınız bu işleri..


3 hafta sonra okul açılıyo demiş miydim? demiştim sanki.

gerçek bi fil yavrusuna dönüşmüş vaziyetteyim. bi yanda sakın kilo verme yüzün çöküyo çok çirkin oluyosuncular, diğer yanda aynaya baktığımda kusmak istediğim gerçeği. hayır adama illa spor yaptırtcaklar, hiç de sevmediğim şey..

pek çok şeyden ne kadar çok nefret ettiğimi düşündüğüm sıralarda, twitter feedimin en bi bağrıma bastığım elemanlarından @_Capitalism_ tam olarak "I am capitalism and I am the reason why you hate yourself in the form of others." dedi. Ouuw bu acıttı diye düşünmekten başka bişi yapamadım. İnsanlar bakmazken hep plastik ötesi MTV yıldızları gibi tepkiler veririm zaten.


Ayağımın altını sinekler ısırmış. Çok kızgınım. Gideyim de güncellenen blogger arayüzünü deneyeyim. Sii ya.

0 küçük şişe sallanıyor: