A hole on the toilet wall: hızlısından

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Kasım 2011 Pazar

hızlısından



Hallö!

Hayatımın hiç bi noktasında bayram tatilini bu seferki kadar büyük bi heyecanla beklememiştim. Evdeki ikinci günüm, yarın da burdayım, mecbur kalmazsam sonraki gün değilim ama konu zaten o değil. Annemin demlediği çayı hüpletiyorum, yarım saat önce babaannem ağzıma ağzıma yemek kakıttırıyodu falan.. 8 yaşımdan beri ailesiyle zaman geçiren insanları çok sıkıcı bulduğumu ifade etmekten çekinmiyor olsam da itiraf etmek zorundayım, bazen fena olmayabiliyor.

öte yandan bayramımın nasıl geçtiğini anlatırken hep biraz hüzünlenirim.

o değil de vera bi haftadır albüm kaydında, bi miktar daha devam ediyor olacaklar. "ben onları herkeslerden önce seviyodum bi kere" deme meraklılarına söylüyorum, bu köprüden önceki son çıkış. elinizi çabuk tutun.

söyleyeceğim şeyleri unutunca çok kızıyorum.

lav yu gayz.

0 küçük şişe sallanıyor: