A hole on the toilet wall: bingo

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Ocak 2012 Cumartesi

bingo



çok şükür yediğim önümde yemediğim arkamda gibi bi baba başlangıcı. öyle ama.hala bitemeyen finallere rağmen keyfim pek yerinde.

sınav hırpalanmışlığını bi kenara bırakacak olursak -bu dönem gerçekten dağıldım. önümüzdeki dönem geçinmek için bulaşıkçılık falan yapmak zorunda kalırsam şaşırmıycam- yaklaşık 10 gündür pek bi pozitifim insanlar hususunda. aylardır devam eden "insanlar çok salak. bu kadar salak olmaları ben çok kızdırıyo" hali yerini "o değil de benim çevremde müthiş insanlar var ulen"e bıraktı. insanın çevresindeki herkeslere başka başka sebeplerden hayranlık duyması nası bi şey bilir misin? bilemiyosan sorun değil, sonuçta herkes benim kadar şanslı olmalıyo tabii. her neyse, kısacası, o kadar mutlu oluyorum ki. 

obamaaaaa!

pozitif blogger da nası çekilmez