A hole on the toilet wall: çıbık!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Ocak 2012 Pazartesi

çıbık!

ödevlerim vardı

3 midterm, 1 paper ve benim hala hiç birinin ucundan tutmamışlığımla başladık denebilir yeni haftaya. bi yandan kasamayışımı kelimelerle ifade edemiyor oluşum, diğer yandan halihazırda 6 dersimin 2'sinin patladığı gerçeği - hem de biri öyle böyle değil. halsiz bi huzursuzluk.

suyumu fazla verince gerçek bi troll'e dönüştüğüm doğru. gerçi bu hep böyleydi de önceden bu kadar kızgın bağıran değildim. öte yandan "parlak memeler" kızgınlığımın da sonuna kadar arkasındayım. ahlak bekçisi olmak gibi bi niyetim yok tabii ki de, mevzunun baktığım tarafıyla alakası da yok zaten. sadece insanların her konuda standartlarını çok düşük tutmalarına, bu kadar düşük tutup alkış almalarına, üstüne her güne kendilerinden pek memnun, çok mutlu, "baya iyiyim de" kafasıyla başlamalarına tahammül edemiyorum. burda konu "parlak meme" değil, temelsiz özgüven hali. sonsuz bi poser'lık durumu mevzu bahis ama daha ince, daha güçlü, daha çok olanı aramamız gerekiyodu sanki. ya da ben çok yanlış geldim.

çocukluk yıllarımın havalı kızının 22 yaşında sözlenmiş olduğu gerçeğini sindirmeye çalışıyorum bi kaç saattir. resimler feed'ime ilk düştüğünde gene abilerinden biri evlendi bişi oldu herhal diye düşündüm. fotoğraflar arasında gezinirken "herkesin utandığı, çok alakasız akrabaları var şu hayatta" diyodum ki sonraki fotoğraflarda alakasız kuzen sandığım tipin sevgilisi olduğunu öğrendim. yakışıklılık falan başka bişi ve çok da gerekli olduğuna inanmıyorum açıkçası ama karşındakine baktığında da "acaba ergenliğe girdi mi bu ya?" diye düşünmüyo olmak gerekiyo sanki. çocuk resmen çocuk. o kadar ki "bu kız niye bu yaşta saçma işlere girişti?" diye düşünemeden "allah aşkına bunu mu bulmuş bula bula" kısmına geçmek zorunda kaldım.

bunun kötülükle alakası yok.

2011'den hiç bi halt anlamadığıma yanıyordum ki Ocak'ın 9'unda olduğumuzu söylediler. Bu sene de gereğinden hızlı geçicek ve bu artık canımı sıkmaya başlıyor.