A hole on the toilet wall: sabah seksi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Ocak 2012 Salı

sabah seksi

yaseminlekendimikoydumbusefernevar

Bundan yaklaşık 3 saat önce uyuma niyetiyle yastığıma başımı koydum ve şu an kremalı tavuk çorbasıyla kahvaltı yapmaya çalışıp (en az duyulduğu kadar iğrenç) şu satırları yazıyorum. tüm zamanların en talihsiz adamı jude'un acılarına dönüşümü az daha geciktirme çabamı küçümsememek önemli; böyle böyle anlar biriktirerek geldik "benden de bişicik olacağı yok ama neyse"ye.

dün gece -ya da sabah neyse artık- söz konusu üç saatlik uykunun öncesinde aklıma tomb raider geldi. sonra neden bilmiyorum "ben prenses olucaktım ya ulen" diye düşündüm. vallahi olucaktım. soktuğumun gen haritasında kıyı şeridi karadeniz'den ibaret olduğundan yapamadık. hayır bari gözlere azıcık yeşil  falan kapar insan, hiç mi bi şeyi değerlendiremezsin arkadaş?

prenses olamasam da parlak şeyleri çok seviyorum.