A hole on the toilet wall: arkadaki

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Şubat 2012 Pazar

arkadaki


evlenecek insan bulsam şu an evlenicem ya. valla, hiç böyle coşku, heyecan, kovalamaca falan, gerek yok. pijamalarımızı giyer koltukta televizyon izleriz, yemek yeriz. böyle şeyler. yamacımda erkek bi kişi olsun ama ekstra enerji harcamam gerekmesin istiyorum.

insani ilişkilerimi yukarıdaki kadar iyi özetleyen başka bir görsel daha bulabileceğimi sanmıyorum. i may have to stop pretending to be happy for you. kafa karşıtırıcı bi şey yok.

her yeni gün yaşanan, yaşandığını gördüğüm/duyduğum her yeni şeyle birlikte yepyeni aptallık seviyelerinden haberdar oluyorum. çevredekilerle iletişimi neredeyse sıfıra indirdim, facebook ve twitter feedlerimi manasız insanlardan tamamen arındırdım sayılır ama yine de olmuyor olamıyor. gerçekten rahatsızlık duyuyorum.


0 küçük şişe sallanıyor: